20090531

anlamsız

...bu ara en çok yaptığım şey:kalakalmak.Yazı yazarken, ders çalışırken,sabah yataktan doğrulduğumda...dominique francon tarzı bir hayat anlayışı seçtiğim için belki.bu cümle de olsa olsa hayatıma plastik lambiri olur.
Hal böyle olunca çeşitli oyunlarla geçiştiriyorum kendimi.Hep aynı şarkıyı dinlediğim için şarkılardan fal tutamasam da,işe yarıyor.Bir yazı okuyorum mesela.Felaketler üstün insanlara verilir yazmış adam.Tanrının ari ırk yaratma hevesi olduğuna inanmalı mıyım diye geçiriyorum içimden.Bir cümleden başka cümleler kuruyorum.İnsanları kırıyorum.Olmayacak hayaller kuruyorum.Geçiyor günler.Beynim miladi ya da hicri takvimle çalışmıyor.Kendi doğumgünümü isanınkinden önemli görürüm nedense.Bu senenin bitmesine sayılı günler kala,bu sene neler olduğunu düşünüyorum.Tüm bildiklerimi unuttuğum ve artık hiçbir gerçek için, eminim kelimesini kullanamadığım dışında hiçbir şey gelmiyor aklıma...

8 kişi karşıladı;:

DORİS 01 Haziran, 2009 01:21  

senin beynin bir garip calısıyor farkındasın değil mi.:))

_zAhİr_ 01 Haziran, 2009 01:40  

Doris'e katılıyorum ben...

not:çünkü isa'dan daha önemlisin dostum :)

Adsız 01 Haziran, 2009 02:32  

Devlete karşı girişilen eylemler başarıya ulaşırlarsa devrim, başarısız olurlarsa isyan olarak adlandırılırlar.
Aynı şekilde düşünürsek felaketler üstün insanlara gönderilmezler, felaketlerin üstesinden gelenlere bizler üstün insanlar deriz; üstesinden gelemeyenlere ise... Biz zaten onların kimler olduklarını asla bilmeyiz!

OlurÖyle 01 Haziran, 2009 12:34  

eminim kelimesini tedavülden kandırmana takıldım, ben de yapmıştım ama insanlar nedense emin ol istiyorlar bir şeylerden. SERSANG'ın yorumu çok mantıklı, söylemeden geçemeyeceğim.

Godsyndrome 01 Haziran, 2009 12:34  

Doris:Çalışıyordur umarım :)

Zahir:Not:Sağolasın tanrım :)

Sersang:Başına felaket gelmemesi seni bilinmez mi yapar yani:)

Adsız 01 Haziran, 2009 12:47  

Başına felaket gelmemesi değil bilinmez yapan; bizler başlarına felaket gelip de bunun üstesinden gelemeyen insanları bilmeyiz.
Bir binanın yıkıldığını düşün, 100 kişi ölsün 1 kişi kurtulsun. Ölen yüz kişiyi bireysel olarak bilmeyiz ama kurtulanı 'mucize insan' ilan ederiz.

Godsyndrome 01 Haziran, 2009 13:16  

Karakutu:ben sevinsem mi bilmiyorum :)

sersang:üstün insanlara gıcığım belki ondan bu sorgulama :D

ne ben olabildim ne de başkası 02 Haziran, 2009 22:07  

senin doumgünüsün isanınkinden önemli zaten bebişim:D:D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP