20090515

Açılın ben geldim,çok da pis gelirim!

Sevgulu Gunluk,
Sana komik bi öykü anlatayım mı günlükcüm?Anlat demekle olmaz sana komik...öğğ haklısın iğrencim.Ama sen hiç 35 Santii Gırat derecede maliye dersi gördün mü?Görmedin tabi sanki bu ülkede maliye politikasına ihtiyaç var.Akşam yatarsın,sabah kalkınca rabbime sordum Imf dedi dersin olur biter.Zaten derste de fazla kalamadım.Ben ders çalışırken bir hissiyat oluşuyor, rus olimpik güreş takımı sırtımda kule yapıyormuş gibi bir ağırlık hissediyorum.Dolayısıyla ders çalışabitem sıfır tüme vardığımıza göre,vardığımız yerin dersten kaçmak olduğunu anlamışsındır. Dersaneden yardırdığım gibi doğru kuğuluya gideyim dedim.Yine bilmediğim sokaklardan gittim, önceki hayatımda yaban ördeği olduğum için hiç bir yerde kaybolamıyorum.

Önce adını bilmediğim bi mekana oturdum ki,kaşarlı tost 14 TL (yazıyla ondört,bildiğimiz kaşarlı tost,bildiğimiz 14)haklısın aylık geliri (eksi)250 Tl olan biri için fazla cesurum.Orda adını bilmediğim bişey içtim hoşuma gitti,yaradı tosununa.Sonra kuğuluya geçtim.

Yan tarafımdaki bankta zibidi populasyonundan iki genç oturuyordu ki hava karanlık olduğu için çakma tikky mi yoksa cello mu olduklarına karar veremedim.Tiplerini seçemesem de sesleri geliyor mevzu tabii ki çapkınlık.Yarım saatte 32 kızdan bahsetti oğlan düşündüm kendi ortalamama baktım benim o sayıya ulaşmam için;kadir olduğundan giderek şüpheye düştüğüm mevlamın bana 200 yıl ömür vermesi gerek ki sanmıyorum..

30 derece batıda,saat 7 yönünde de bir hatun oturmakta;sütun falan diyemeyeceğim direkt mermer olarak kalıba dökülmüş.İçimdeki ayı Mikelanjın oluyum yeavrım diye bağırıp durdu zor tuttum kendimi.Sen şimdi diyceksin ki hani karanlıktı kızı nasıl gördün.Haspam ay gibi parlıyodu şerefsizim.Ayrıca biliyorsun ki at gibi hatunlar konusunda köroğlunun babası seyis yusuf kadar yetenekliyimdir.Sonra gözüm kuş uçuşu 40 kanat mesefade duran depesi parlayan sheraton a takıldı.Lan dedim gitsem,bi katı tutup rus konsolosluğuna çevirsem ortalığı ama olmuyor tabi.Benim rus kelimesi geçen bi cümlede özne olabilme ihtimalim sadece "bugün rus pazarına gittim,ılık ispirto içtim" şeklinde olabilir.Günlerim böyle geçiyor günlükcüm.

Yarın yine kaçıcam.Öğlenden akşama bira,akşamdan geceye rakı,eve gelince de votka çakıcam.Gönül isterdiki bi kutu uyku hapıyla hepten papazı bulayım ama bizim evde uyku hapı yok.İntaar etmememin sebebi bu işte,evdeki herkesin fosur fosur uyuma yeteneğinin olması. Bak yine melankolikleştim.İçimdeki ayı yerini,hisli çocuk samiye bıraktı.İpod alamadığım için o işlevi de mecburen gören hafızam fonda ufaktan,cana rakibi handan edersin'i çalmaya başlamışken sana veda edeyim.Bir sonraki şarkı bana gelsin yıldırım gürses söylesin;
Bitsin her şey, butun aşkim
Bunu senden diliyorum
Son mektubu yazarken ben
saadetler diliyorum

7 kişi karşıladı;:

Adsız 16 Mayıs, 2009 00:10  

alaaahh gözünü doyursun kankaaa,,,sütünsuya nolduuu sutunlardan mermerlere geçtinn hayrolaa:P

Godsyndrome 16 Mayıs, 2009 00:13  

brcm:ooo sütunu şutlayalı çok oldu :)

Adsız 16 Mayıs, 2009 11:34  

ne bilim yaaff yıllardır görüşmüoz son gelişmelerden bi haber yaşıom:p

Godsyndrome 16 Mayıs, 2009 18:48  

godsyndrome:meşgul olan sensin burcu,istediğin zaman görüşürüz tavla oynamamak şartıyla :D

_zAhİr_ 17 Mayıs, 2009 15:57  

"Haspam ay gibi parlıyodu şerefsizim" müdür bu nası cümle yaa:) annem diyo ki bağırmadan gül ahahahaha

böcük 17 Mayıs, 2009 16:58  

Sana komik bi öykü anlatayım mı günlükcüm?Anlat demekle olmaz sana komik...öğğ haklısın iğrencimBunu ne çok söylerdim bir zamanlar muhahaha sinir olurdu herkes :D Bu repliği hatırladığım iyi oldu :D

Hayatımda hiç 14TL (yazı ile on dört)lik tost yiyemedim ya şuracığıma (şura nere bilmiyorum) bir şey oturdu :p

Godsyndrome 17 Mayıs, 2009 22:09  

Zahir:Gerçek hislerimi dile getirdim müdür :D

böcük:ben de yemedim zaten allah yedirtmesin:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP