20090430

Libor+3

Tamam başlığın suyunu çıkardığımın farkındayım ama başlık özürü konusunda yapabileceğim fazla bişey yok.Neyse konumuz keskin virajlar.Ve büyük mustafanın (ki mustafa denizliyi hep sevmişimdir)şanslı olduğunun söylenmesi üzerine sarf ettiği hayatı boyunca bir baltaya sap olamayanlar bu sözü çok kullanır şeklinde lafı koyması hala kulaklarımdayken aldığım haberler tarifi imkansız duyguların sağanak halde üstüme yağmasını sağlıyor.Bu sefer vatan sağolsun diye kestirip atacak bir durum da değil yani ne mutlu godsy değilim diyene.O halde cumaya gidip pazartesi dönücem demekten başka bir şey kalmıyor ey müslüman.Bişey anlamadığınızın farkındayım ama ben de aynen sizin gibiyim geçti gitti ömür hiçbişey anlamadım.

7 kişi karşıladı;:

Alex Robciuc 01 Mayıs, 2009 14:48  

My name is Alex Robciuc, and the image from the banner belongs to me.I have copyright on that photo, and you didnt ask me for the rights.In 24 hours please remove the photo,or my lawyer will contact you.Thanks.

godsyndrome 01 Mayıs, 2009 15:07  

Dear Mr.Robciuc
Sorry about the unmentioned usage of your image. Most certainly no bad intentions are considered when I chose this image as my header. In my old theme I have shown recognition of your image by providing a link for the reader, however when I renewed the theme I forgot to reput this detail. According to your wish, I will remove it as soon as possible.

wykka 01 Mayıs, 2009 17:27  

aa bu ne güzel header'mış diyecektim ben de tam.

godsyndrome 01 Mayıs, 2009 17:41  

wykka:beddua mı ettin naptın bilmiyorum ama :):)

wykka 01 Mayıs, 2009 19:34  

yok be ne edicem. ben de kendi eski yazdıklarıma bakıp hayıflanıyodum az evvel, ne kötüymüş falan diye. denk geldi öle. 1 Mayıs kendince bloglardan tiksinme günü.

_zAhİr_ 03 Mayıs, 2009 23:25  

her şey tamam da ilk yorum ve yoruma yazılan cevap nedir müdür yaa :)

godsyndrome 03 Mayıs, 2009 23:49  

zahir:simultene tercüme ediyim hemen.o dedi ki o headeri kaldır yoksa karışmam bende dedim ki tamam hacı ya bağırma :D

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP