20090430

Libor+2

*Özlememen gereken birisini özlemeyi bırakmak,haketmeyen birini özlemeyi bırakmaktan daha zor.

*Bayanların yalanlarını seviyorum özellikle de genel konularda konuşurlarken çünkü bu yalan değil onların gözlerinde katıksız bir gerçek.

*Necla cemi niye terketti lan her gereksiz şeyi bilmem gerektiğini düşünüyorum.Dudaktan kalbe ve annem dizisi hariç.

*Benzemeyen çocuğa sütçüden tabirini kullanma gerekliliğini bugün gördüm.Süt satmaya gelmişsin şerefsiz sana ne kadının haleti ruhiyyesinden.Sütçüyle-kadının muhabbetinden sana ne demeyin sonuçta ben bu apartman yönetiminde veliaht pozisyonundayım.(çok da dedikoducuyum)

*Canım sıkılıyor lan hem de ne biçim,cumartesi-pazar uyguladığım bira kürleri de olmasa kafayı yerim.Evet yeni planımız bu 26 hazirana kadar alkolik olmak.

*Hani bazı insanlar vardır ayna gibidir,bazıları vardır her durumda aynı haldedir,ben ımm durumun simetrisini alıp davranış sergilerim.Aynanın simetrik durumlarına hiç girmeyelim.

*Bi de bişey yazıcaktım,yine unuttum.

8 kişi karşıladı;:

¢ido$ 01 Mayıs, 2009 01:25  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
¢ido$ 01 Mayıs, 2009 01:26  

Çıkıntılık yapmak istemem ama söylemeden geçemeyeceğim, "bayan" değil "kadın" :)

Godsyndrome 01 Mayıs, 2009 02:45  

cidos:çıkıntılık olur mu hiç ne demek efendim.Daha dikkatli olucağız bundan sonra emin olun:)

Alex Robciuc 01 Mayıs, 2009 14:49  

My name is Alex Robciuc, and the image from the banner belongs to me.I have copyright on that photo, and you didnt ask me for the rights.In 24 hours please remove the photo,or my lawyer will contact you.Thanks.

tınkırbel 01 Mayıs, 2009 15:00  

"Özlememen gereken birisini özlemeyi bırakmak" nası ki? ne ki? AMA haketmeyen birini özlemeyi bırakmaktan hakkaten zor be yaw, nasıl yapılıyo çözebilitem yok...

ıyyyy bende beklemezdim hakkaten bu "baayan"ı senden ama eminim :P

şimdi alkooliklik olayı bi ayrı bi bişi, bizce böle bira içme işi biraz düzenli içiciliğe giriyor bu bizim kabilenin görüşü... alkolik değiliz düzenli içiciyiz :) inn içicisiyiz

Godsyndrome 01 Mayıs, 2009 15:08  

Dear Mr.Robciuc
Sorry about the unmentioned usage of your image. Most certainly no bad intentions are considered when I chose this image as my header. In my old theme I have shown recognition of your image by providing a link for the reader, however when I renewed the theme I forgot to reput this detail. According to your wish, I will remove it as soon as possible.

Godsyndrome 01 Mayıs, 2009 20:59  

tınkerbell:tamam kardeşim bayan demiycez kadın diycez bundan sonra herkes üstüme geliyo bugün :)

hayalperest.im 15 Ekim, 2009 14:34  

"Özlememen gereken birisini özlemeyi bırakmak,haketmeyen birini özlemeyi bırakmaktan daha zor."

tebrik ediyorum.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP