20090424

Kızların erkek olma halleri

Şu dönüp duran mimleri okuyorum.Bayan bloggerlerın nasıl erkek olacaklarına dair öngörülerini.Bunu yazmayı ne zamandır istiyordum zaten.Bayanlar epey bir ayrılıyo bu konuda kimisi itin kopeeen teki olurdum diyor kimisi mülayimim mülayim adımı da alicenap koyun türünden erkek oluyor kimisi de haha ankarapalasta salon adamı olur iki sokak geçip rüzgarlı* ya geçince delikanlının kralı oluyor.Ortak noktalar da var.
*Süper kariyer yapmış oluyorlar.
*Arabaları oluyor.
*Yakışıklı oluyorlar.
*Cool oluyolar(ama espriden de hoşlanıyolar güldüren erkek modeli)
Bende şimdi soruyorum iyi de nasıl oluyorsunuz bekledim ki bu konuda malıngözü bi yazı yazsın ama ıska geçti.Bir erkek olarak okuyunca şu yazımdaki gibi bi kafa karışıklığı oluyor bende.Blogumu okuyan erkek sayısı biraz fazla olsaydı onlardan yorum isterdim ama yok malesef...
(Rüzgarlı* ankarapalasın karşılarında bir sokak bilen bilir,bilmeyen için de yazdım çok anlayışlıyım )

10 kişi karşıladı;:

Adsız 24 Nisan, 2009 18:16  

mim yazmıyorum ya ben, ondan ıska geçmişimdir. ama bağımsız bi konu olarak incelenebilir bak. konu sıkıntısı çekiyordum tam, imdadıma yetiştin :)

bide konuyla belki alakalıdır;

sözlüklerden birinde erkeklerin "kız olsam kesin aşifte olurdum"; kızların da "erkek olsam uçanı kaçanı affetmezdim" yaklaşımı üzerine şöyle bişey yazılmıştı: "iyi ki herkes şimdiki cinsiyetinde. yoksa ortalık orospudan geçilmeyecekmiş."

Godsyndrome 24 Nisan, 2009 18:18  

rectoa:hahaha güzelmiş.Mim yazmadığını biliyorum da anlat şu kızlara hocam kariyermiş,arabaymış yakışıkmış gökten mi yağıyo bunlar hocam?Eğer öyleyse bize şemsiyeyi kim verdi?

ne ben olabildim ne de başkası 24 Nisan, 2009 20:40  

ben sana bişi diyim mi hepimiz neysek karşı cinste de öyle olurduk. misal ben erkek olsam sen gibi sen kız olsan ben gibi olurdun godsiiiiii. ahanda buraya yazdım, aksini ispatlayabilecek beri gessin

Godsyndrome 24 Nisan, 2009 20:43  

hopçikiyaya:süper bi cevap olmuş bu.ben sen olmaya razı olurdum da sen ben olma daha iyi bişiyler ol:)

efsa 24 Nisan, 2009 21:12  

valla istediğim araba 35 bin civarında, bayan halimle ki arabamı satıp karıya kıza bir müddet para yedirmezsem, 1 sene sonrası alırım.

kariyer sahibi olamadım erkek halimle, kariyer yapmaya çalışırdım. :)

Yakışıklılığa gelince, nedense ailemdeki erkekler hep yakışıklı, ee bende güzelim. Herhalde ucundan bucağından bulaşır.

ve son olarak zaten kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş. :))))) diğer yazın güzeldi ama...

Godsyndrome 24 Nisan, 2009 21:55  

efsa:bu kadar kolay olacağını bilseydim,harcadın yazıyı valla iki dakka da:)

efsa 24 Nisan, 2009 22:01  

:))) Allah valla bilipte yaratmış beni, demiş bundan bırak erkeği bir bok olmaz. ben bunu kız yapayım demiş.

Godsyndrome 24 Nisan, 2009 22:21  

efsa-:))olayı şüküre bağladıysak sorun yok:)

babegazelle 25 Nisan, 2009 22:05  

ya walla ben de dişi halimi erkeğe taşıdım dişilikte flirt kurallarım bilmemnem neyse erkekliğimi anlattığımda da geçerliydi gerçekleri baz aldım:)

Godsyndrome 25 Nisan, 2009 22:21  

babegazelle:okudum o yazını.erkek olmaman kızlar adına büyük şanssızlık:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP