20090415

Kimya Sorusu

"X şahsı hayatı boyunca 3.10 üzeri 22tane iyilik ve 4.10 üzeri -2 mol kötülük yapıyor.Hesap günü mizanda iyilik ve kötülükleri tartılıyor.İyilikleri ağır gelirse cennete kötülükleri ağır gelirse cehenneme, tam nötrleşme olursa Araf'a gidecek.Bu şahsın hesabı görülünce durumu ne olacak.İşlem yaparak sonucu bulunuz."(Haberin devamı burda)

Türkiye Cumhuriyeti milli eğitim bakanlığına bağlı bir anadolu lisesinde sorulan kimya sorusu bu. X şahsının ne olacağını bilmiyorum ama ülkemin ne olduğu ortada.Bunun için mevcut siyasal partileri falan da suçlamıyorum.Vatandaşları böyle kafaya sahipken bu ülkeyi kim yönetirse yönetsin bir hayır gelmez.İlimi-bilimi geçtim ama mantıktan bile yoksun olduğumuzdan.50 sene sonra da aynı haberleri okuyacağız biz.Metropollerde kuduza yakalanarak ölecek çocuklar, foseptik çukurlarına gömülecek,mezun olduğu gün maganda kurşunuyla vurulacak,töre cinayetlerine kurban gidecek kızlar.Torpil her zaman liyakatten daha önde olacak.Şark kafası çünkü al işte iyilik-kötülükle kimya anlatıyor.Ne diyelim vatan sağolsun.Hiçbir gencinin bir damla umut taşımadığı vatan...

13 kişi karşıladı;:

Buraksem 15 Nisan, 2009 22:11  

buradaki "Şark kafası" lafını anlayamadım????

Godsyndrome 15 Nisan, 2009 22:28  

burak:bana daha çok anlamışsın da onaylamamışsın gibi geldi :)

ne ben olabildim ne de başkası 15 Nisan, 2009 23:06  

ben bu habere çok güldüm yaaa onu bunu bırak çok yaratıcı bi hocaymış, bence ciddi sormamıştır yaaa:))
ülkenin dünyanın halini filan boşver godsicim, daha güzel bi dünyanın mümkün olmadığını görünce bana hak vereceksin. garip bi denge var doğada, dünyada kendini yıprattığınla kalma sen...

Godsyndrome 15 Nisan, 2009 23:26  

hopçikiyaya:sen de çok uhrevi bi kişilk oldun gaptın goyverdin kuzu :)

Buraksem 15 Nisan, 2009 23:46  

anladığım şey yanlış da o nedenle sordum, çünkü "batı kafası" diye bir şey yoktur, "batı" dediğimiz şark kafasının yandan yemiş şeklidir...bunları ben söylemiyorum bu arada, dünyanın sayılı profesörlerinden birisi olan Oktay Sinanoğlu'nun bu akşamki televizyon programının bir özetiydi bu...

Godsyndrome 15 Nisan, 2009 23:57  

burak:oktay sinanoğlu kadar bilemem ben bu işi müdür :D benim demek istediğim sapla samanı karıştırmak,riyakarlığa boğulmak, bütün ortadoğuya bakınca bi yerde bi yanlış var illaki hiçbişeyden ders almıyoruz.Buydu yani :)

¢ido$ 16 Nisan, 2009 03:07  

yorumsuz kaldığım anlardan birisi gerçekten. O X kişisi de benim herhalde. Cevap da 10 üzerinden 10 ile cehennem :D hepsi cehennemin dibini boylar inşallah!

Âheste 16 Nisan, 2009 08:43  

ne var bunda. çok da güzel orijinal bir soru. dini öge barındırması neden rahatsız ediyor ki sizi?

Godsyndrome 16 Nisan, 2009 13:05  

cidoş:hepimiz x'iz :)

Ahenk:Bilimde herşeyi pozitif olarak açıklarsın bilimle dinin yerleri ayrıdır bana göre ondan tuhafıma gitti.Bir bilimadamının şans getirsin diye bileklik takması da beni rahatsız eder mesela.Ya da bir din hocası, derste tanrının varlığını ispatlayacak bilimsel bir veri bulunamadı dese o da beni rahatsız eder.Din dinsel öğelerle,bilim bilimsel öğelerle açıklanırsa daha doğru olur.Sizin için güzel soruysa mesele yok.Ben kendime göre konuşuyorum :)

Âheste 16 Nisan, 2009 14:19  

ahenk kim :)

Godsyndrome 16 Nisan, 2009 14:59  

Aheste:Dalgınlık işte,kusura bakma :D

_zAhİr_ 19 Nisan, 2009 21:53  

"liyakat" lafını anlayamadım ???

:):):)

Godsyndrome 19 Nisan, 2009 21:59  

zahir:benim gibi olan işte.İşe layık olan hakeden mealinde :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP