20090426

...

Bugünlerde o kadar şaşırtıyorum ki kendimi.Hakediyorum aslında hepsini.Susalım ketumluk denizinde boğulalım,önemsizliğimizi yüzümüze vuralım.Ufacık anlar önemli ve o anlar için katlanıyoruz ya hayata.Hafızamızı kaybedelim.Yeni bir an derdine düşmeyelim.Heves büyük bir risk.Herşeye ederinden fazlasını ödemekten de sıkıldım...Dilimi çiğnemeliyim belki; sigaradan kurtulmaya çalışanın sakız çiğnemesi gibi.

3 kişi karşıladı;:

tınkırbel 26 Nisan, 2009 00:41  

dilden yanmışız biraz galiba???

bide eternal sunshine of the spotless minds izenmeli...-sil baştan

hafıza kaybı, sil baştan

Godsyndrome 26 Nisan, 2009 00:43  

tınkerbell:Dilden değil gerzeklikten yanıyorum ben.Dil sadece vasıta.

tınkırbel 26 Nisan, 2009 11:53  

:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP