20090314

Fikrimin Filleri


Naber günlükcüm,Zat-ı godsy’in iç güveysinden hallice.Hayırsızın biriydim fikrimce,ne vakit maçkadan geçersem öldür beni.Maçkaya yolum düşmez, çok beklersin gerçi.Cümle kuruşlarım ki burada cümle kurma işleminden bahsediyorum.Cümlenin kuruşu,centi olmaz yoksa yanlış anlama beni.Neyse işte cümle kuruşlarımdan da anlaman gerekir ki, iç güveysini geçtim.İstemediği kızı evinde gelin gören kaynana gibi: Bir ifrit olma hali,lan biri bulaşsa da ağzını yüzünü dağıtsam ya da daha iyisi o benim ağzımı yüzümü dağıtsa şeklinde beliren ruhun çirkef halleri bünyemi sarmışken anlatabilir miyim duygularımı bana yetmeyen Türkçemle.Ya da bitmeyen,sönmeyen ve tabii ki içilmeyen kısa Maltepe ile birlikte ağlak hocaefendi kanalında hong kong mafyasıyla ilgili saçmalıkları izlesem kendimden intikam almış olabilir miyim acaba?

Bilirsin severim seni, zor sorular sormak istemem ama fena halde zordayım.Bir gün lan, bir gün de abidik gubidik tiviste gel filmine gittim de oyunculuk berbattı diye yazsam sana. Olmuyor inan günlükcüm.Pamuk prenses masalına takılmış haldeyim bugün.Şimdi bu yollu karı, prens buna yumulunca uyanıyor ya sonra noluyor.Cüceleri oracıkta satıyor mu yoksa? Masal yönünden zayıfım bilmiyor musun?Öksürüklerimden anlaman gerekliydi oysa,hergün bal,kırmızı et,balık yemem lazımmış yoksa ameliyat için Avrupaya gitmem gerekecek.Tam 220kazık yemem gerekliymiş kör gözlerimi açmak için.Allahbabaya dua mı etmeliyiz bunun için yoksa Affan dedeye para mı saymalıyım.Affan dedenin bile liboş olduğu edebiyata hiç yer vermeyelim istersen.Varsın kör olsun gözlerimiz.Piyango bileti satarız, enayi-i amme idaresi önünde.Hanselle Gretel’i kazı kazanda kazıklar,onlardan çarptığımız parayla kaçak rakı alırız ki.Nasılsa “ya kör olursak” diye bir derdimiz hiçbir zaman olmaz.Tamam kapatalım bu işi de.Masal Dili Edebiyatı bölümünden terk yazalım olmayan sivilerimize.

Sana kendimi daha iyi anlatmak isterdim inan ama böyle zamanlarda aklıma kelime hücumları oluyor.En iyi hücum savunmadır diyerek geleni yazıyorum.Nasıl anlatsam ımmmm-ımm-ım-ımmm olmuyor boşver be günlükcüm.bu masal da burada bitsin.Sıkıldım zaten bidaa,bidaa demekten.Ne demişler söz uçar, eşeklik baki kalır.
Bu günümüz de dün gibi,dünden önceki gibi ama bu saydıklarımızdan farklı olarak gerzekliğimizin bilinciyle geçsin.Şiirle başladık şiirle bitirelim ben sana mecburdum,sen yoktun.

Foto

4 kişi karşıladı;:

Unknown 15 Mart, 2009 00:12  

eh be kardeşim, pamuk prensese niye kızıyosnki, manita yapmış taş gibi prens, napsın o pis cüceleri artık, yalnızlıktaki sığınağıydı o cüceler... prenses şimdi sarayda hizmetçilere takılırken, cüceler pişmanlıklarıyla oturuyolar o çatma dökme evde...
hayata da hücum et o zaman, savun tüm değerlerini, değerlini, kendini..
sevgiler kardeşim.

Godsyndrome 15 Mart, 2009 00:19  

Serzeniş:Ahh ahh,eyvallah müdür.

tınkırbel 16 Mart, 2009 18:54  

ama sen şimdi atilla ilhanla başlayıp hemde atilla ilhanla bitirmişsin böhüeee
hemde 3. şahısla bida böhüüeaaa
kafayı çekmek paklar

İşte hayat yine akıp gidiyor
...
Zaman herşeyi siliyor

mu?
siliyor, sil(m)iyor
tek harf ne çok şeyi değiştiriyor

Godsyndrome 16 Mart, 2009 22:42  

tınkırbel:zaman hiçbişeyi silmiyor valla bak:D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP