20090318

Ben,Zahir ve Sütunsu Bacaklar...


Sevgulü Günluk
Müdürcüğüm nasılsın bakalım.Bugünü tarihe not düşmem gerektiğini düşünüyorum.Herşey msn de Zahir le konuşurken başladı.Bu kızla konuşurken gülmekten yerlere yatıyorum yav. Bir insan bu kadar da komik olmaz ki kardeşim.Tabii ben dersanedeki sütunsuyu anlatıyorum paso.Hadi be müdür be napsak da tavlasam şu kızı diye.Kız illallah etti artık.Bugün geliyom lan dersanene şu sütunsuya bakıcam dedi.Şaka falan sanıyom ben ne biliyim şöyle düşündüm.
Dışımdan:Gelmez lan şaka.
5dk. Sonra
Dışımdan:Ana geliyoo lan.Nolcak şimdi,bi de sütunsuyu beğenmiyomuş.
İçimden:Lan nesini beğensin sütunsun bişeye benzese bari.
Neyse dakikalar saatleri kovaladı,saatler günleri kovalamadı tabi hala aynı gündeyiz.Geldi Zahircan.O gelmeden sütunsu gelmişti zaten.Asansörde son talimatları verdim.Şöyle giyinmiş falan feşmekan diye.Sonraki konuşmaları direkt aktarıyorum.

Z:Bu mu lan,beni bunun için mi getirdin godsycan.
G:Beğenmedin mi gıı,alla alla ayrıca patlıcan gibi de söyleme adımı.
Z:Sütunsuuuuu diyince bende….
G:Eeeee
Z:Böyleeee bacaklı bişey sandım.
G:Bacakları var zaten görmedin mi,2 tane.
Z:Kibrit çöpü onlar.Niye sütunsu dedin ki kız cırgıt gibi.
G:Yaa ne diyim bi isim vermem lazımdı.Ne su deseydim?
Z:Cansu deseydin alla alla.Ayrıca çürük yumurta gibi kokuyor parfümü.
G:Hangi ara kokladın be,daha ben koklamadım kızı.
Z:O yan taraftaki daha güzel asıl o taş valla.
G:Yaa ama o tikky , Türkçe konuşamıyor.
Z:Öğretsene işte.
G:Yaa o bana uymaz.
Z:Sütunsu çirkin.
G:Ama…
Z:Çirkin işte ayrıca sesi de iğrenç, pilli bebek gibi ses mi olur insanda.
G:Ama.
Z:Sus hala ama diyo git dersini çalış.Bu kız olmaz.

İşte böyle günlükcüm.Sütunsu geçer not alamadı Zahirden.Napalım önümüzdeki maçlara bakıcaz.Bu sene elediğimiz bilmem kaçıncı kız.100.’ye alışveriş arabası hediye etcez artık. Bende de giderek böyle bi ayılaşma hasıl oluyor tabii ki asıl kastettiğim şey ayılaşma değil ama,kibarca söylüyorum.Sonracığıma bu akşam dersleri ve dönüşünde halk otobüsündeki yurdum insanından kapılan bi cellolaşma hali.Giderek daha berbat bi adam oluyorum ama napalım günlükcüm.Hayırlısı.Hürmetle gözlerinden öperim.

Foto

15 kişi karşıladı;:

MyBiber 18 Mart, 2009 01:35  

Valla geçtim bacaktan falan bir kadında ses ve koku çok önemlidir. Bu iki şeyden sınıfta kaldıysa olmaz kardeşim zaten olmaaazzz! Allah Zahir'den razı olsun, döndürmüş seni yanlış yollardan...
:D :Pp

Godsyndrome 18 Mart, 2009 01:38  

Abla haklısın ama deli gönül neylersin kız daha konuşmadan ben hoşlaşmış oluyorum zaten :D

Unknown 18 Mart, 2009 10:30  

:) allahtan yanında otorite sayılıcak biri varmış godsycan :Pp

Haykoliq 18 Mart, 2009 15:17  

Yareppim sana sesleniyorum Godsy sen anla;

Neden sen bu zat-ı muhteremin karşısına olmadık kişileri çıkarıp,en olmayacak kişilere aşık ediyosun...
Yazık değilmi abimede banada...
İman edicem,hep bu tutumun yüzünden agnostik takılıyorum...

Bizim iiçin olmasa bile dünya üzerindeki müslüman popilasyonunu arttırmak adına karşımıza eli yüzü düzgün bi hatun çıkarsan?

Olmaamı?

Godsyndrome 18 Mart, 2009 16:36  

Serzeniş:Evet evet,bana kalsaydı iş ooo :D

Kemal:Bu bugüne kadar,duyduğum en güzel dua :D

Zeugma 18 Mart, 2009 18:25  

Birgün ben de gelip dersane ortamına bakacağım..

Hocalara durumunu falan soracağım.
Veli toplantısına katılacağım hatta :D

Olmaz böyle Godsy. Ne biçim dersanaye gidiş bu böyle hee??? :)))

Godsyndrome 18 Mart, 2009 18:45  

Zeugma:ama dersaneyi sevmek için herşeyi yapıyorum,yine mi olmadı :D

Missipipi 18 Mart, 2009 23:54  

enee zahir benim kankam olm yakarım bu blogu
sadece beni güldürebilir o :P

Arka Sıra HANEDANI 19 Mart, 2009 02:11  

valla zeugmablam haklı godsy..en iyisi seni hiç kız olmayan bir dersaneye göndermek lazım..o sapların arasından kurtulmak için öyle bir çalışırsın ki valla, kafanı bilem kaldırmazsın =)))

brk

Godsyndrome 19 Mart, 2009 14:52  

Missisipi:Bencillik etme o kız 6 milyar dünyalıyı güldürebilir.

Burak:amma insafsızsınız siz yıa :D

tınkırbel 24 Mart, 2009 22:22  

aceba maltepe dersanesinin kpss kursları var mıki :P

Godsyndrome 25 Mart, 2009 02:05  

tınkırbel:bilmiyorum,hayırdır kursa mı gitcen :D

tınkırbel 07 Nisan, 2009 21:47  

3500 gün sonra cevap,
amaaaan ben unumu elemiş, eleğimi asmışım ayol
hıh :)
ama bi kurs olsa giderim yani

hayalperest.im 15 Ekim, 2009 13:26  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hayalperest.im 15 Ekim, 2009 13:28  

puhaaaa :) nası komik bi diyalogdur bu :)

maltepe dersanelerinin bazı şubeleri haremlik selamlık takılıyo...

belki onlardan biri varsa godsy, bacak aramak yerine dersi dinlersin bıyıklı bi müslümandan :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP