20081017

BELKİ

Belki Benim Kağıt Param, Bir Şekilde, Döne Dolaşa Senin Cebine Girmiştir..
Phaloe

8 kişi karşıladı;:

Arka Sıra HANEDANI 17 Ekim, 2008 18:24  

lisede bir kısa film yarışması vardı ve ben bir film konusu önermiştim kabul edilmemişti.Konusu "bir kağıt paranın hikayesi"ydi, paranın bankadan tedavülünden sonra kimlerin eline geçtiği ve geçenlerin kısa hikayesi" ..eğer bir gün bu filmi çekecek bir ortam bulursam bu sözle açılışı yapıyorum...
brk

Zeugma 17 Ekim, 2008 18:32  

Gerçek anlamda peşine düşüldüğünde süper hikayelerden oluşan bir senaryo olurdu bu.
Bunu ben de hep düşünmüşümdür.
Balıkçıdan tuvaletçiye hangi ellerden,ceplerden,cüzdanlardan geçiyor sahi ya ?
Zaten Teoman'da çok seviyor bu sözleri diğ mi Serhat? :D

Arka Sıra HANEDANI 17 Ekim, 2008 19:30  

aynen öyle, ben hala elime geçen her kağıt parada düşünüyorum bunu...kimleri ne kadar sevindirdi kimbilir, ya da kimler bunun için neler yaptı diye...
çok derin ve masraflı aslında, uzun metraj çıkar bundan...
brk

Zeugma 17 Ekim, 2008 21:16  

Bulduuum :)
Bülent Ortaçgil-Teoman ''Eylül Akşamı''

''Belki benim kağıt param, bir şekilde, döne dolaşa senin cebine girmiştir..
Belki aynı posta kutusuna değişik zaman da olsa birkaç mektup atmışızdır.. ''

Çok güzel bir parça ve çok güzel sözler bunlar..
Godsyndrom aklıma takılmıştı,çözdüüüm :D

MyBiber 18 Ekim, 2008 00:35  

"Aynı Anda Aynı Sessiz Geceye Doğru
İçim Sıkılıyor Demişizdir. Aynı Sabaha Uyanırken Kimbilir Aynı Düşü Görmüşüzdür. Olamaz mı? Olabilir."
Çok sevdiğim, çalma listemde olmazsa olmaz bir şarkımdır. Bülent Ortaçgil, eşi için yazmış bu şarkıyı... Sen de en sevdiğim yerini bulup çıkartmışsın. =) Çok güzel.

Godsyndrome 18 Ekim, 2008 04:31  

Burak:Umarım bir gün o filmi çekersin.
Zeugma:Beğenmene sevindim.
Chaotic:Abla senin bilmediğin bir şarkının olma ihtimali yok değil mi:=))

ÖzgenAydos 23 Kasım, 2008 02:04  

ne kadar keyifli
kendime sen de denk gelmek.
ve en sevdiğim şarkının en sevdiğim yerini benim kadar seven birini görmek.
üstelik uluslararası hukuk çalışıp sıkıntıdan ölürken
ne kadar iyi geldi bilsen.
sevgiyLe..

(sana yorum yapabilmek için blogger oldum:))

Godsyndrome 23 Kasım, 2008 03:22  

Blogumu ziyaret etmene çok sevindim phaloe,blogger olman da çok büyük incelik:)uluslararası hukuk konusunda da seni çok iyi anlıyorum.Kolay gelsin.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP