20081016

Bayat Ekmek

Bugün nedim geldi eve,nedim komşunun oğlu.Ödevine yardımcı olmamı istedi.Daha önce memet vardı mesela.Onun ödevlerini kendi ödevlerim gibi yapardım.Ablası vahide bunda önemli bir etkendi tabi.Nedimin ablası olmadığı için hiç hoşlanmadım bu durumdan.Üstelik Nedim kırmızı ışıkta beklerken yanına gelip para vermeyince arabanın camına tüküren çocuklar gibi.Hiç sevmem kendisini.Bir yandan da tırsıyorum.Zira köklü sayıları bile yapamayan bir insanım ben matematikte tek iyi olduğum konu problemler olduğu için keşke çalıştığım yerden sorsa diyorum.10 yaşındaki velede madara olma korkusu taşıyorum.Nedim geldi.Önce bilgisayar ekranındaki Monica Bellucciye taktı.
Nedim:Bunu niye buraya koydun yaşlıya bu karı
Ben:Hött,yaşlı anandır lan diyemedim tabi.O yaşlı değil sen çok gençsin dedim
.
Bu sefer namusuma göz dikti fırlama
"Adriana Lima'nın resmini koysaydınya kıh kıh o daha güzel"
Ben onun yaşındayken ninja kaplumbağalardaki aprill oneile aşıktım.
Oğlum sanane ya hadi ödev ne söyle dedim.
Bu sefer kitaplarıma göz atmaya başladı.
Nedim:Bunların hepsini okudun mu?
Ben:Yok rusya gazı keserse yakacak olsun diye topluyom.
Nedim:Ne
Ben:Okudum okudum varsa istediğin al oku.
Nedim:Hepsini okuduysan niye iş bulamadın?
Ev birinci katta olmasa çoktan camdan aşağı atacağım çocuğu.
Bu sefer tamam ödevimi anlatıyorum dedi tam umutlandım.Bir halletsek de gitse hayatın sırrını söyleyecekmiş gibi bakıyorum çocuğa.Hadi söyle
Nedim:Senin niye kız arkadaşın yok?
Ben:Senin niye ablan yok
Nedim:Nasıl ne alaka
Ben:Boşver büyüyünce alakayı kurarsın hadi ödevini söyle.
Örtmeni büyük adamların hayatlarını araştırın demiş.Buna da leonardo da vinci düşmüş.Hayret örtmen de şaşırttı beni normalde büyük adam diye turgut özalı falan ödev verirdi örtmenler.Neyse işte bende de zamanında çaldığım da vinci çizimleri vardı bi iki tanesi de kapıda asılıydı.Onları istemeye gelmiş.Fotokopi çektirecekmiş.Verdim gitti ama ruhumda derin izler bıraktı.1964 doğumlu bir kadına hayranım,işsizim bir de yalnızım.Üüühhüüü diye ağlayasım geldi.Keşke köklü sayıları sorsaydı.

13 kişi karşıladı;:

Zeugma 16 Ekim, 2008 16:52  

Çok yüz vermişsin sıpaya..
Camdan atmaya gerek yok ki.
Ağzına bi uçan tekme atıp yollayacaktın :DD
Iyyyy.Hiç sevmem öyle yerinde duramayan 9-12 yaş arası veletleri :)Hele bir de ''sırf soru'' olmazlar mı?
Bu tiksinç veletlerin en alalarından biriyle muhatap olmuşsun.Acıdım sana yazık.
Üstelik ablası da yokmuş :DD
Yine süperdi.
Sağol godsyndrom :)

Kriptograf 16 Ekim, 2008 18:10  

çok kadim bir karaktermiş bu Nedim.

ben şirineye karşı boş değildim bir aralar... o gözüktü mü midemde bir şeyler olurdu. sonra öğrendim ki mide de bir şeyler olunca aşık olunuyormuş :)

Monica'nın olgunluğunu anlayamamış kınıyorum kendisini...

siminya 16 Ekim, 2008 19:27  

üzülme bende 40 yaşında bir şempanzeye hayranım, işsizim ve etrafım çok kalabalık ölmek için her hafta bir yöntem buluyorum geçen hafta musluk suyu içtim ister inan ister inanma valla bak.Bence bırak monikayı şu benim blogtaki kıza bir yanaş derim al

http://www.desktopstars.ru/md/josie-maran/page1/1024/Josie-Maran-1024x768-004.jpg

1978 doğumlu

Godsyndrome 16 Ekim, 2008 20:17  

zeugma sağolasın ama böyle şeyler yazma gerçekten süper olduğumu düşüneceğim ki şımarıklığım hiç çekilmez:)
kripto:şirine yanlış seçim koskoca şirinköyde bi başına ondan yarar gelmez sağa ayrıca monikime de asılma!!
siminyah:78 doğumlu demek aman ne güzel ille bana arzuyu hatırlatcan de mi?ya sen neğadar kalpsüz bi gızsın:)

osuruktanteyyare 16 Ekim, 2008 20:58  

çirkinsin bide :P

semmy 16 Ekim, 2008 21:33  

sustum...sustum...ama artık beni sesli olarak güldürdüğün için sanırım sana teşekkür etme vakti...
"senin niye ablan yok" :))çok başarılı çok...

anıl 16 Ekim, 2008 22:41  

valla abi sen istanbul da olsan ve bir muhabbetimiz olsa senin bir hikayeni yazardım gibime geliyor. ne zaman sayfana gelsem kafamda bir şeyler canlanıyor; üslubunu sevdiğimi daha önce de söylemiştim hatırlarsan, seni okumak gerçekten eğlenceli, bizim blog dışında baktığım tek blogsun, neyse iç deneye de beklerim, bak bu ara çok yazıyorum.
görüşürüz.

Zeugma 16 Ekim, 2008 22:57  

''zeugma sağolasın ama böyle şeyler yazma gerçekten süper olduğumu düşüneceğim ki şımarıklığım hiç çekilmez:)..''

Süpersin dedikse süpersin oluuuuum :)
Yalan mı söyleseydim ya:(
Bi şımarsana nasıl olacak ? Bence çekilir :)
Sen istesen de şımaramazsın.Hayatın kendini karalamakla geçiyor lem :DD

MyBiber 16 Ekim, 2008 23:53  

Keşke köklü sayıları sorsaymış valla, böyle köklü bir duygusallık ve sarsıntı yaratacağına... :p Çok güzel anlatmışsın.

Godsyndrome 17 Ekim, 2008 01:00  

teyyare:çirkinler de sever.
semmy:okuduğun için ben teşekkür ederim:)
zeugma:allah ne muradın varsa versin:))
chotic:sağolasın abla,yorum yazmana sevindim:)

saklıdefter 17 Ekim, 2008 01:04  

çocuk işte diyeceğim ama seni sorulara hapsedip gitmiş,
Varsın işin olmasın, varsın sevgilin olmasın sen kaybetmiyosun onlar utansın:)
Bu sözler damar şarkı olamaya aday olmuş gibi :))
Senin güzel yazıların yeter serhat be.

cesetizleri 17 Ekim, 2008 01:19  

benim hayranlık duyduğum biri bile yok.. yani var da yıllardır aynı adamdayım.. red kit.. ilk aşkım..
hala ekranda red kit'in resmi var. barda oturuyor..
işsizim.. mutsuzum.. beni sinir edecek kadar ya da duvarımdaki posterlerle ilgilecek kadar beni önemseyen bir vahidem, cahidem, gülşen, ayşen, serap, liseli serap, muhammet, kenan, tosun yok...
hiç kimse yok arkadaş..
problemleri çözebiliyor olman sözel zekanla ilgili.. bende de var o.. bir problemlerin içinden rahatça çıkabiliyorum.. :)

Godsyndrome 17 Ekim, 2008 03:22  

saklıdefter:sağolasın arkadaşım, ayrıca sen sözleri yaz ben bestelerim:)
cesetizleri:redkitten vazgeç bence daltonlar saadetinize engel olur:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP