20081029

Başlıksız

Şu an yeni yazı yazabiliyorum ama sayfam görüntülenemiyor.Mahkeme yazısı yine çıkıyor.Pek çok blogu açabiliyorum ama bazıları da benim gibi açılmıyor en azından benim için.Mevzu da dns ve cookies den kaynaklanmıyor.Cidden ben hala niye uğraştığımı düşünüyorum.Kafa dağıtmak için üçbeş satır yazı yazıyorum.Onu yazabilmek için bu kadar eziyet çekmek giderek daha saçma gelmeye başladı.Kağıda yazarım daha iyi.Aslında benim kadar üşengeç bir adam için bu kadar uğraş vermek bile şaşırtıcı.Cidden sıkıldım artık.Bir süre daha beklerim belki ama bu şekilde gitmeye devam edecekse ben bu blog işinden koparım gibi geliyor.Bir süre bloguma uğramasanız da olur(uğrayabiliyorsanız tabi)Zira yazı falan yazmayacağım.
Not:Pek çoğunuzda bir problem yok sanırım o yüzden yazdıklarım garip gelebilir ama ben kendi blogum dahil pek çok blogu düzensiz aralıklarla görüntüleyemiyorum.Dediğim gibi dns ve cookies sorunu da değil.Hoşçakalın:)

11 kişi karşıladı;:

ne ben olabildim ne de başkası 29 Ekim, 2008 21:14  

alla alla niye böyle ki acaba? benm sorunum kalktı göremediğim blog da yok. şaşırdım:)

Zeugma 29 Ekim, 2008 22:17  

Bende de her şey normal..
Ziyaretçilerin de aralıksız girdiği görünüyor.
GOD kardiş? Ama hacı ??
Sen böyle moralini bozup duruyorsun yauğw.Ühü yauw..Antidepresan etkisi değil depresan etkisi yapıyor ama ama :(
Bi el at şu PC'ne gözünü seviim..Sorun onda bence..
Yoksa bizi terkedip gitmek için bahane mi arıyorsun yaa?
''Böyle olursa yazmam'' vs..40 kere dedin mi olurmuş bak..
Döverim seni:( Bir yere gitmiyorsun :(

osuruktanteyyare 29 Ekim, 2008 22:49  

gştme sendromoğlan biz sensiz naaparızz
of tek tekmi kapatılar napıolar
umarım tekrar kapanmayız :((

siminya 29 Ekim, 2008 23:05  

aynen bende bir çok bloğa giremiyorum godi, dns yi sildim bilgisayarı yavaşlattı çünkü ardından Chaotik'e giremedim daha sayamayacağım çok bloğa.Yine bölgesel port işleri aşama aşama tamir edecekler beceriksizler !

Arka Sıra HANEDANI 30 Ekim, 2008 02:19  

godsy, az önce ortağım cem de bana senin dediklerini dedi, "agaaa siteyi kapatmışlar gene" onun da başına gelmiş ama bende bişe yok, düzelir bu aralar, sen kontrol edersin yarın öbürgün.Ama eğer sözkonusu olan kafanı dinlemekse bu konuda yazacağım çok şey var, ona göre söyle de yazayım senin için...
brk

kendini bilmez bir deli 30 Ekim, 2008 11:42  

oyuncaaaammm canım benımmm...ben girebiliyorum hepisicineee...kım senı engelledı söyle hemen gidip sacını basını yolıyımm

Arka Sıra HANEDANI 30 Ekim, 2008 23:37  

godsy aynı sorunu bende yaşadım dün ama dün yaşadığımla kaldı bugün hiçbi sorun yok.. sende dene arada girmeyi eminim olucaktır..
cka

Rüyacı 31 Ekim, 2008 02:49  

Hayır,
yazmalısın, Yazmak zorundasın da.
Öyle çekip gitmek yok dostum.
Başlar yukarıya, alın ileriye,
Haydi şimdi.
Not:( Senin için çaba sarfeden bir dost :-)

miracsaral 31 Ekim, 2008 18:33  

Usta öyle yapma ya, bende aynen senin gibi kafamdakiler sadece beni değil, başkalarınıda rahatsız etsin diye yazıyorum, yazmayada devam ederim. Öbür türlü yaşanmıyor zaten, yani yazmaya devam et. Ben burayı okumayı çok seviyorum, tasarımıyla, diyalektiğiyle falan çok süper :)

Arka Sıra HANEDANI 02 Kasım, 2008 03:14  

hadi abi ya, çok oldu.. Şu tatilde evde bir okuyamadım rahat rahat yazılarını
brk

Hülya Konar 02 Kasım, 2008 22:12  

hiç yakışmıyor sana ... senin gibi sıradışı birisi sıradan davranıyor hatta son zamanların blog yazmayı bırakmak modasına uyuyor...

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP