20080925

Şıpsevdi

üstünden bir trenin geçeceğini bilsen de;
ondan ayrılamamaktır.(ayrılamamaktır'ın üstüne tıklayın bi zahmet:))

11 kişi karşıladı;:

Arka Sıra HANEDANI 25 Eylül, 2008 21:31  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Arka Sıra HANEDANI 25 Eylül, 2008 22:42  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kriptograf 26 Eylül, 2008 00:03  

lan en severdim bu şıpsevdi sakızlarının yazılarını. önce ingilizce yazmasıyla da ingilizcemi geliştirmemde büyük faydaları vardı.
şimdi ingilizcemin awesomelığını şıpsevdiyle ilişkilendirmeyelim...

MyBiber 26 Eylül, 2008 00:16  

İlahi Serhat, nerden de bulursun böyle haberleri... =) Liseye giderken biriktirmeye başlamıştım bu sakızın içinden çıkan yazıları. Aynısı çıktığı zaman çok üzülürdüm ama koca bir torbaya sığacak kadar çoktular. Aşk şudur, aşk budur diye okurken bir gün, "aşk hiç ummadığın bir anda hiç düşünmediğin bir insanla tesadüf etmektir" diye kendi sözümü yazdım ve hepsini çöpe attım.

saklıdefter 26 Eylül, 2008 01:46  

Trende geçmiş işte...Nasıl bir yorum yapsamki:)

Haykoliq 26 Eylül, 2008 14:57  

=)(ne kadar çok şey anlattım değilmi?)

böcük 26 Eylül, 2008 16:25  

Herkes biriktirmiştir galiba bu kağıtlardan :) Ama "aşk" denen şey (her neyse artık) o tanımlara uymuyor bence.Çiklet kağıdından çıkanlardan çok herkesin kendince bir tanımı olmalı.Ne diyorum ben ya :p Şu yağmurlu melankolik havalar beni bu hale getirdi bee :p

Hülya Konar 26 Eylül, 2008 17:15  

haberi hürriyet web sayfasında taa tepeye koymuş...görmemek mümküb değildi:)birde sen ekleyince pek güzel oldu pekişti haber...

şıpsevdiye artık denk gelmiyorum ben,bilmem yoktur belki artık...onun yerine bigbabol alıyorum.acaip şeker bir sakız...5 tane var ambalajda 1 ytl :)

Godsyndrome 26 Eylül, 2008 17:22  

hürriyet benden sonra koymuştur o yazıyı habercilik kalmadı ki kardeşim herşeye de ben yetişemem ya:)

Vladimir 26 Eylül, 2008 18:06  

Mİlliyet de bu olaya yer vermiş, ben de kayıtasız kalamadım. milliyetteki yorumlar ayriyeten seçmece :))

Godsyndrome 26 Eylül, 2008 18:22  

Bu habere ben de yorum yapmak istiyorum.Hani böyle yeni yetme çocuklar vardır şu hatunla bigece geçirsem sonra ölsem diye muhabbet çevirirler.Ben bunun sadece vurguyu arttırmak için söylendiğini sanırdım ama gerçekten böyle bir şey varmış.O yüzden o rahmetli bayanı görmeyi çok isterdim:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP