20080926

İç Kitabı


Bugün tesadüfen buldum,bir kitabın arasında;
ufacık,yıpranmış bir not;
Bakalım ne zaman bulacaksın?
10051998.
Buldum be güzelim.El yazını,hatıralarımı buldum.
Gidip açık bir tekel bile bulurdum,
kendimden korktum.
26092008.

Ne de güzel yağmur yağıyordu oysa.Kahve yapmıştım kendime.Tam uzattım ayaklarımı,Sadece bir nefes çekmiştim sigaramdan.Suat Sayın dinliyordum;nazende sevgilim.Her şey ne de güzeldi.Şimdi ya da sonra hiçbir şey değişmeyecek biliyorum. Hala öğrenemedim sevmeyi,hala ölçüsüzüm.Bu açlık neden?Hiçbir fikrim yok.Zehir ettiğin kahvem bitti,şimdi Behiye Aksoy çalıyor:Ben seni unutmak için sevmedim(ki)

8 kişi karşıladı;:

Hülya Konar 26 Eylül, 2008 17:11  

behiye aksoy da metallica da çalsa farketmez godsyndrome,hayat devam ediyor ve hayatı ıskalama lüksün yok senin...

osuruktanteyyare 26 Eylül, 2008 20:38  

sevgilisinin yastığının altına notlar bırakan kendimi hatırladım birden..

Beter Böcek 26 Eylül, 2008 21:10  

Kitap aralarına, defter aralarına not bırakırdım bende, o günleri hatırladım birden.

Arka Sıra HANEDANI 26 Eylül, 2008 23:23  

geçen gün telefonuma bir hatırlatma geldi,"nbr lan yedin bitirdin tatili" diye, finallerde yazmıştım...

Arka Sıra HANEDANI 26 Eylül, 2008 23:23  

geçen gün telefonuma bir hatırlatma geldi,"nbr lan yedin bitirdin tatili" diye, finallerde yazmıştım...

Kriptograf 26 Eylül, 2008 23:29  

bence kapanışı yıldız tilbe yapmalı "ben senin var yaa" diyerek :)

Godsyndrome 27 Eylül, 2008 00:28  

son iki arkadaşı romantizmden sınıfta bırakıyorum,yuh bea

MyBiber 27 Eylül, 2008 01:48  

=D Valla hak etmişler be Serhat. =) Ayrıca ben, "o şimdi, şu an nerede, ne yapmakta...?" gibi soruların cevaplarını merak etmekteyim. Nasıl bir ilişkiydi, nasıl başladı, nasıl bitti, neden? Daha da sorabilirim ama kesiyorum. ;)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP