20080921

Bunu da yaptım.İsmim Mesut,Göbekadım Bahtiyar

Dün tatilde olduğumdan ve de Ankarama yağmur yağdığından pc başında debelenip durdum. Blogları dolaştım.Gördüğüm odur ki,kendime haksızlık yapıyormuşum.Gezdiğim blogların %48’i şizofrene bağlamış vaziyette.Ben de herkes akıllı,tuhaflık bir tek ben de var sanıyordum.
Blogunda Polat alemdar beyin çakısını tanıtan var,valla.Benim daha kişisel sorunlarım var açıkçası.Niye haleee işsizim ya da Allah bana niye Gisele’i nasip etmiyor gibi.(iç sesim Köpekler ve kemikler benzetmesiyle soruma cevap verdi)
Size bir kıyak yapıp beğendiğim,umut veren genç yetenekleri tanıtacağım.Niye?Bu işi gayet iyi yapan bir sürü isim var zaten.(Bi konuya da dalma lan)Herkes benim gibi boş gezenin boş kalfası değil,uğraşmayın diye.AMA şaptın şeker oldun sana mı kaldı blog tanıtmak,sen kimsin demeyesiniz diye sadece nesnel bilgiler vereceğim.(Zaten ilk ve son kez yapacağım bu işi)Ayrıca ben kabul etmesem de istatistikler patavatsız bir adam olduğumu söylemekte övelim derken milleti kırmayalım.
Ötekiyüzüm ile başlayalım zira ben onu bulmadım o beni buldu.Henüz çok az yazısı var ama yazılarında yakaladığı ayrıntıları çok sevdim.Umarım daha bol yazar.Cesetizlerine geçersek kendisini blog yazarlarında buldum.Zaten bugün blograzzi de günün blogu olmuş bir isimdir kendisi ayrıntıları oradan bulabilirsiniz. Cidos, Meskun Mahal, Malın Gözü, Osuruktan Teyyare isimli bloglar da gözümün tuttuğu ama henüz inceden inceye inceleyemediğim bloglardır.Bence bakmanızda fayda vardır.
Farkındasınız link vermedim çünkü üşendim.Sağda bulunan linkler benim demirbaş listem zaten ancak okuduklarım bunlarla sınırlı değil.
Eğer sizde benim gibi üşenmeyip,yine sağda bulunan "Ayrıntılar" yazan fotoya tıklarsanız orada okuduğum tüm blogları görebilirsiniz.
Selametle…

10 kişi karşıladı;:

stickman 21 Eylül, 2008 05:51  

link vermeye üşendin :) sevdim ben burayı.

Hülya Konar 21 Eylül, 2008 12:06  

secondsyndrome ...
isim güzel.

bloglarada baktım,aslında şöyle sınırsız bir zamanım olsa da herkesi okuyabilsem...ukte içimde o kadar çok istiyorum ki bunu...ben onları okuyunca onların başına kuş konmayacak elbette,ben kendimi düşünüyorum herkesin ayrı ayrı o kadar değişik hayata ve olaylara bakış açısı var ki...inanılmaz.herkesin yazısından birşey öğreniyorum ve çok seviyorum blog okumayı.

sevgiler.

böcük 21 Eylül, 2008 15:11  

ötekiyüzüm'ün yazıları harbi harbi çok güzel ben de çok beğendim kendisini :p

siminya 21 Eylül, 2008 15:17  

Bende dün gece baya bir yazını okudum gözüm tuttu, çok eğlendim. malın gözü rectoa ve ismails'in yazdığı süper yazılardan oluşan bir blog bende sık sık uğrarım.

osuruktanteyyare 21 Eylül, 2008 16:52  

benide önermişsin teşekkürler
bi uğradım gidiyorum :D

Arka Sıra HANEDANI 21 Eylül, 2008 17:47  

kendimizi burada görmek çok güzel godsyndrome, tavsiyen için teşekkürler..BEn de bi uğramıştım buraya ama gidemiyorum...Marilyn varken nereye gideyim ya??
http://meskun-mahal.blogspot.com/
(hehee ben üşenmedim :D:D)

ötekiyüzüm 21 Eylül, 2008 20:22  

çok güzel bi sürpriz oldu:)
teşekkür ederim ayrıca böcük'ede.
çok hareketli bi yaşantım yok o yüzden ağır aksak ilerliyorum.
umarım bundan sonra daha renkli geçer de benimde yazacak çok yazım olur.
iyiki de bulmuşum bu bloğu:)

Godsyndrome 21 Eylül, 2008 22:47  

Yazıda ismi geçen ve bana teşekkür eden arkadaşlar buna hiç gerek yok sayenizde ben de blog tanıtmış ve bu olağanüstü serüveni tatmış oldum:)/Böcükcüm seni görmek güzel/Hülya düşüncelerini aynen paylaşıyorum/Siminya beğenmene sevindim/

saklıdefter 22 Eylül, 2008 01:42  

Seni okumak çok iyi geliyor:)

¢ido$ 22 Eylül, 2008 01:49  

kendi ismimi de gördüm, hem şaşırdım hem sevindim :) beğendiğine (senin deyiminle beyendiğine) de sevindim :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP