20080915

Guşbeyinli Garaktersiz


Sevgulü Günlük,
Hafta sonu gayet tuhaf geçti.Cumartesi 09.00 da kalktıktan sonra uyuma şansını Pazar 14.30 da buldum.Uykusuz geçen bu 30 saatlik sürede bir de banka sınavına girdim.Pazar sabahı sınava giderken fark ettim ki beynimi evde unutmuşum.Önce sınavı anlatayım.Hayatımda ilk defa formu yanlış doldurdum önce adımı yazmışım.Formu tutamayıp elimden düşürdüm vs. Matematik olarak sadece grafik okuyup,4 işlem yapmaya dayalı sorular vardı.40 soru 30 dakika.Türkçe olarak 60 paragraf sorusu 30 dakika.Sonra motivasyon bölümü altında sorulan sorulara 5 cevaptan birini vermeni istemişler.Motivasyonumu artırır,azaltır,fark etmez güzelim falan gibisinden.Kardeşim çalışırken de başına gelen her işte “lan motivasyonum noldu acaba” diye düşünmez ki insan.Ben motivasyonu uzun soluklu bir süreç sanırken banka açısından İMKB bileşik endeksi gibi bir şeymiş anlaşılan.Son bölüm de kişilik envanteri denen bir şeydi. Her soru 5 şıktan oluşuyor.Onlar içerisinde sana en fazla ve en az yakın gelen durumları işaretliyorsun.Ama şıklar genelde aynı.Döndürüp dolaştırıp aynı soruları soruyorlar.Doğru mu söylüyor bakalım diye.Beynim yanımda olsa durum farklı olabilirdi ama şu an için bu bölümden kişiliksiz,garaktersiz,ucuğbe çıkmam kesin gibi.
Veee sınav öncesine gelelim.Başarılı olursan en fazla 750 ytl maaş alacağın sınava BMW 7.50 siyle gelen insanlar var.Bana çarpacaktı ordan biliyorum.Öyle kızlar gelmiş ki yani sınavla ne işin var git genel müdürlüğe işe ne zaman başlıyorum de.Evet bomba kısma geliyoruz.Siyasal’ın kampüsünde dikilirken kızın biri yanıma geldi ve aramızda şu diyolog geçti.

Kız:Meraba eğitim bilimleri binası nerde biliyor musun?
Serhat:Tabi ben Serhat
Kız:Anlamadım
Serhat:Tanışalım mı demedin mi sen?
Kız:Hehehe ben eğitim bilimleri binasını sormuştum.

Kafa yerinde yok ki kulaktan gelen sinyali değerlendirsin.Kız da tanışmak için özellikle yaptığımı sandı.Sabahın o saatinde Zsa Zsa Gabor olsan yine kur yapmam.Tanıştık sonra, adı Müge’ymiş.Ekonometri mezunuymuş.Epey bir sınava girdiğinden bana tecrübelerini anlattı. Bir ara "Müge boşver sınavı bak havuz bak fışkıye bak yeşil alan yatayım dizlerine şurda bir uyku çekeyim" diyecektim.Ama kız sınava girmeye çok hevesliydi.Vazgeçtim.
Sen sen ol,sınava uykusuz girme günlükcüm.Bu şaşkınlıkla mülakata girdiğimi düşünsene,
Mülakatçı:Kariyer olarak nereyi planlıyorsunuz Serhat bey?
Serhat:Sızma zeytinyağına da zam gelmiş!!!

Gözlerinden öperim günlükcüm…

7 kişi karşıladı;:

pasif agresif 15 Eylül, 2008 22:01  

dün keşfettim bu blogu saatlerce okudum , bitirdim ve bayıldım. tebrikler :)

Godsyndrome 15 Eylül, 2008 22:41  

Teşekkür ederim:)

MyBiber 16 Eylül, 2008 23:59  

Peki neden bu kadar uykusuz kaldın bakayım sen? =)

Godsyndrome 17 Eylül, 2008 00:29  

Kem,küm :)

Arka Sıra HANEDANI 18 Eylül, 2008 17:57  

valla kesinlikle haklısın bu bmw'li gelenler konusunda..biraz adalete aykırı olabilir ama benim önerim, eşlerinin belirli bir geliri olan hanmların öğretmenliği iptal edilmeli.Bu kesinlikle sosyal adaleti getirecek bu ülkeye.Düşünsenize binlerce genç hayata atılmak için sıra beklerken böyle insanlar yüüznden işsiz kalıyor, en basitinden bizim üst komşumuz,eşi doktor maaşı 8 milyar civarında falan,eşi de öğretmen...vallla ben bu insanları anlamıyorum,hiç mi düşünmezler,insanların önüne geçiypruz sırf daha çok para kazanma hırsları yüzünden...

Godsyndrome 19 Eylül, 2008 00:06  

Valla bana uyar müdür:) 8 milyar demek breh breh

cesetizleri 15 Ekim, 2008 07:13  

müge'ye bak sen.. :)
açıkçası ben vay be çocuğa bak ne şaşkaloz derdim. ama demek ki kız senden hoşlandı :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP