20080826

Hep böyle kalın...


Dün çok değer verdiğim bir yakınımın evlilik yıldönümüymüş.Geç haberim oldu.Kendisinden habersiz yazdığım ve kendisinden bahsedilince mahçup olan bir insan olduğu için isim veremiyor ve farklı atraksiyonlara giremiyorum.Maalesef.
12.yıllarını kutlamışlar.Gördüğüm kadarıyla şahane bir evlilikleri var.Nazar değmesin,Allah bozmasın.Bir ömür böyle mutlu kalmaları dileğiyle...

4 kişi karşıladı;:

hTc 26 Ağustos, 2008 23:36  

Sevenler ayrılmasın =) tüm arabesk gerçeğim bu=)

Hülya Konar 27 Ağustos, 2008 11:34  

nice 12 yıllara temennimi iletirmisin lütfen...bide nazar değmesin dediğimi,çünkü böyle mutlu çiftlerin sayısı o kadar az ki artık...

MyBiber 28 Ağustos, 2008 01:07  

Ben şimdi gerçekten yine çok mahçup oldum ama. Sürpriz oldu benim için bu yazı. Galatasaray'a üzülüyorken, maç bitiminde oğlumun ağlamaktan gözleri kızarmış ve şişmişken üstelik hala içini çeke çeke uyuyorken gerçekten sevindirici oldu =D Aslında yazmayacaktım ama teşekkürsüz geçmek de içime sinmeyecekti. Sana ve yorumlarıyla mutluluğumu paylaşan o güzel insanlara, Hatice ve Hülya'ya çok teşekkür ediyorum. Sevgilerimi de kabul edin lütfen =)

böcük 28 Ağustos, 2008 10:44  

12 yıl vuuuuvvv :D Maşallah :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP