20080704

Sık sorulmayan sorular

Okuduğum bloglar köşesine nasıl girebilirim,bu bir link değişimi midir?
(Adını hatırlamadığım okuyucu sorusu)
Asla,kat'a hakeza...Sadece ben bi şekilde sizi okuyorumdur,listeye girersiniz.Tek şart benim sizi okumam. Böyle yazınca sanki herkes beni okuyomuş gibi hissettim,sadece bi kişi sormuştu bu soruyu.Not:Hakezanın anlamını bilmiyorum kafiyeli olsun diye yazdım.

Beynin içindeki sinekle ilgili sorular?
(Genel)
Bunun cevabı çok uzun,cevabı siz oluşturun.Kabulümdür.

Eleştiriden hoşlanmıyor musunuz?
(Sorulmayan ama hissettiğim bir soru)
Genel olarak evet,herkes bana tapsın istiyorum.Ama ille eleştireceksen dikkat ettiğim eleştiri tarzı sövmeyen,laf sokmaya çalışmayan,derdini anlatmak isteyen samimi eleştiridir. 300 dene yazı yazmışım,iki yazıya bakıp genelleme yapıyorsun,uğraşamam müdür.Bir de ben bu blogu eleştirilmek için açmadım ki garibanın tekiyim zaten biraz sevgi gösterseniz ölür müsünüz yaw?

Boyun kaç?
(siminya)
Güneşli günlerde akşam üzeri yürürken 235cm,hiç giymedim ama topuklu 185 olur herhal,normali 180 ama kambur dururum 178.

IQ'un kaç?
(siminya)
Çok düşük gibime geliyor.18 yıl matematik eğitimi aldım çarpanları ayıramam mesela.Hem lisede hem üniversitede ingilizce hazırlık okudum,bir turist görsem:"gııız,buralara kadar gelmişin hacı bayramda bir fatiha okumadan dönme ey mi?"diyecek kadar ingilizcem yok.Öğrenme güçlüğü çekiyorum.O yüzden pek iddialı değilim bu konuda.0-5 yaş grubu çocuklarla süper anlaştığım için o civarlarda bişeydir sanırım.

Burnu büyüklerden misin,böyle tepecikli?
(siminya)
Hayır okka ya da hokka işte neyse öyle bir burnum vardır,iftihar ediyorum.Bu sorunun sebebini merak ettim.

Satrançta nasılsın?
(siminya)
Santraç diye telaffuz edicek kadar kötüyüm.Bana her oyunu öğretirler ama sonra unuturum(bknz aykuğ cevabı) Unutmadığım oyunlar sos,pişti,okey,poker,go.Öğrendiğim satranç,papaz kaçtı,batak,ihale vb. oyunları da unuttum.Öğrensem yine unutucam.

Beynimi örümcekler kaplamış ne yapmam lazım?
(Arzu breda)
Eğer latife değilse ki eminim öyledir.Dinlenirseniz geçer.Arada bana da olur.

Bu çocuk ne yer ne içer?
(chaotic)
5 yaşından beri değişmez.Et,balık,patates,makarna,baklagiller.Ankara dışında olursam bat,leylekgiliği,kısır,kebap.

Siminya ünlü birisi mi?
(70 milyon seyirci)
Değil mi?Siminyayla puccayı tanımayanın blog açmasına bile müsaade etmiyorlar.Daha nolsun, ayrıca çevre yolunda topuğuma sıkılmasını istemediğimden bu konuda daha fazla konuşmiycim. Yusuf ağbiye hürmetler.

Siminya kim?
(Aynı 70 milyon seyirci)
Siminya benim,hayır benim.Kimse kim arkadaşlar.Zehir gibi yazıyor işte.Okumak sizi niye kesmiyor.Yusuf ağbi diyorum,çevre yolu diyorum,yusuf yusufum diyorum hala soruyosunuz insaf.

Şimdilik sorular bu kadar,biriktikçe yani bir 6 ay sonra falan cevaplandırmaya devam ederim.

8 kişi karşıladı;:

siminya 17 Aralık, 2008 18:05  

Ben ne çok soru sormuşum öyle :)
Okuduğun bloglara girmek benim açımdan başarıydı az giriş planı çizmedim, evde hala eskizler durur.
Sorulmayan soruya ne kadar agresif yanıt vermişin ya bide sorulsaydı :)))
Boyun kaç tane senin öyle,
Sana IQ sordum çünkü kendime kafadaş arıyordum :)bende aylarca inglizce kursuna gittim ama yabancı bir sitedeki mücadelem aykümün ingilizceyi asla sökemeyeceğini söylüyor, vaktin olunca bakarsın http://siminya.instablogs.com/entry/cyber-sex/
Büyük burun öylesine tipsel hafızam içindi :)
Satrançta iyi olmalı bir erkek, ne zaman oluşmuşsa benim böyle gerzek bir krterim oluşmuş satranç oynayana hastayım.
Seni öldürmeyi istemiyorum godi, bizim yeraltında espiri yapan adamları ellememe kuralı vardır, birde böyle güzel cümleler kuran, egomuzu besleyen olursa gözlerini oyup topuğunu deşmeyiz, hatta ona şehrimizin anahtarını veririz. Ara bizi siyah takım elbiselerini ve mp5'ini yollayalım ;)

Godsyndrome 17 Aralık, 2008 18:36  

Senin sorular olmasa yazcak bişiy olmazdı zaten iyi ki sordun.
girmediğin listemi var ki,her blogda linkin var.)
O soru sorulsaydı o kadar agresif olmazdım kendime karşı agresifimdir.
Boy sorusunda en son beyanı dikkate al.
linke baktım ingilizcen muazzam (excellent:)
Benim kriterim de kazandibidir,iyi kazandibi yapına çok önem veriyorum.
topuğumun kurtulmasına çok sevindim ve son olarak mp5 mi çıktı yıaa:):)

ne ben olabildim ne de başkası 17 Aralık, 2008 19:29  

uzun seniiii, sorulmayan sorunun cevabı yerine biraz zor ulaşır guzum çok ümitlenmeseydin:)))

Godsyndrome 17 Aralık, 2008 21:27  

haklısın ama umut dünyası :D

MyBiber 25 Aralık, 2008 00:21  

"Et,balık,patates,makarna,baklagiller.Ankara dışında olursam bat,leylekgiliği,kısır,kebap."
E kolaymış senin yemek işin. :) Bunları yapmaya ne var? Bu arada içlerinde çorba olmaması dikkatimi çekti, bir de kısır ve kebap neden illa ki Ankara dışı? :)

Godsyndrome 25 Aralık, 2008 00:39  

Çok kolay valla:):)Çorba sevmiyorum (kırmızı mercimek,arabaş,şehriye dışında) kısır annemin ille semiz otu mu dere otu mu tere otu mu kokulu bişey işte katması sebebiyle yiyemiyorum, kebab ise memleketimin kebabı buralarda yapılmıyor :)

MyBiber 25 Aralık, 2008 02:23  

Dere otu... :D Melih kardeşim de hiç sevmez. :D :D Hatta tiksinir. :) Zaten yediğiniz yemekler de hemen hemen aynı. Ah Godsy kardeşim ahh, kaderimde varmış böyle kardeşlere sahip olmak. :D

Godsyndrome 25 Aralık, 2008 04:08  

Niye hiç şaşırmadım acaba:):) kamucuyuz,kulak oynatıyoruz,dere otu sevmiyoruz,bir tane daha vardı da unuttum:):)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP