20080718

Cici Annem Eva


*Babam tv'de zap yaparken ödüm patlıyor,ya umutsuz ev kadınlarına denk gelirse diye.Peder Eva longoria'ya takmış durumda.Ne buluyor bu kadında anlamadım ki(Bir çok erkek de şu an beni anlamıyor heralde)

*Yarın sınav var,sürekli bunu hatırlatıyorum kendime.Şu sınav stresi denen şey ben de olmuyor nedense.Öss'de de yanımdaki bağyan "Allahım bir kıyak geç bea" diye dua ederken,ben sabahın köründe sınav mı olur diyerek ösym'ye sövmekle meşguldum.Bu arada Canımkardeşim de sınava katılmak için Ankara'ya geliyor. Normalde Amatem'de yatması gereken bir insanı,alkolden nasıl uzak tutucam merak ediyorum.

*Eğitimimle ilgili olarak 15 yaşımdayken pederciğimi dinlemedim.19 yaşımdayken yine dinlemedim.Hesaplarıma göre şimdiye çoktaaan Kate Moss'u o hayattan çekip almış olmam lazımdı.Olmadı.(Yazık kızcağızda sefil oldu benim yüzümden)Arada sırada pederi dinlesem mi acaba?(5 yıldan sonra ilk özeleştiri:)

2 kişi karşıladı;:

Adsız 18 Temmuz, 2008 19:44  

çok güzel kadın çoookkk...
Allah tony parker'a bağışlasın ne diyelim =))))

Godsyndrome 20 Temmuz, 2008 17:10  

nasıl konuşuyosun sen öyle,babam ağzını burnunu kırar senin :))

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP