20080629

KPSS PART II

Yine sabahın köründe hoppala paşam,malkara keşan diyerek kalktık.Gazi'nin yolunu tuttuk.En son 12 yaşındayken gitmiştim.Unutmuşum.Ne kadar güzel bir kampüs.Ben orda okusaydım derslere girmesem bile hergün mangal yapmaya giderdim.Resmen orman.Gazide okuyup,okula gitmeyen arkadaşları eshefle kınıyorum:)
Sınava gelirsek,diyeceğim tek şey 'oha' olur.Daha önce hiçbir sınavda bu kadar aciz hissetmemiştim kendimi.Sabah oturumu ayrı dert,öğleden sonrası ayrı.Sınavdan çıktığımda kendimi kirletilmiş hissediyordum.Bu kadar da zor sorulmaz ki.Gözetmenlerin ikisi de erkekti bu sefer, sıkıntıdan çatladım.Bir de kampüste maviev diye bir yer var.Ne olduğunu çok merak ettim doğrusu.Öyle isim verilir mi!
Artık önümüzdeki maçlara bakıcaz başka çare yok...

6 kişi karşıladı;:

böcük 30 Haziran, 2008 14:02  

Hayırlısı olsun :p

hoppala paşam,malkara keşan

bu tam olarak ne demek :p kulağa hoş geliyor da :p

Godsyndrome 30 Haziran, 2008 14:32  

genelde şaşkınlık ifadesi olarak kullanılsa da ben aklıma her estiğinde söylerim:)

hTc 30 Haziran, 2008 20:12  

öhöm öhömm
gelelim mavi eve. Mavi ev Gazi Üniversitesinin 2 yıl önce yapılmış güzel bir mekanıdır. İsmi biraz tuhaf evet ama alt kat kafeterya, orta kat bilardo ve en üs kat internetle hizmet veren bir mekan. ama kpss günü kapalıydı nasıl bir işse ben de anlamadım:D

Godsyndrome 01 Temmuz, 2008 01:13  

öhöm öhöm de hatice Gazide okuyup,okula gitmeyen arkadaşları eshefle kınıyorum:)
kısmını üstüne alınmamışsın bakıyorum sana yazmıştım:)

hTc 01 Temmuz, 2008 23:19  

çünkü artık gidiyorum:D:D:D

cesetizleri 15 Ekim, 2008 07:22  

kendi sınav tecrübemi hatırladım..
iki oturum arasında sevgilimle kavga etmiştim. :(
aman neyse.. kötü günlerdi..

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP