20080518

Son 24

Ben epey alıştım bu blog işine ama hala neden yazdığımı bilmiyorum.Yarınki sigara yasağıyla artık dışarı çıkma hevesim de kalmayacak.Aman ne güzel! 25 yaşına gireceğim yakın gelecekte (annem ısrarla 26 diyor,sırf bu yüzden hiçbir yaşımı doğru düzgün yaşayamadım)Neyse işte geçen 24 yılda hiç bu kadar yıpranmamıştım,hiç bu kadar psikolojik saldırılara,manipülatif hareketlere maruz kalmamıştım.
Adını hatırlayamadığım birisi,bir zamanlar; her gelen sene bir öncekinden kötü olur buna da hayat derler demişti.Şomağızlı herif haklı çıktı ne yazık ki.Artık hiçbir şey tatlı gelmiyor bana.
Yasak listemde olmasına rağmen içtiğim kolalar anlamsız.Sigara desek eskiden suyun altında oksijen tüpü neyse benim için de sigara oydu.Şimdi sadece alışkanlık.İçki desen o da sarmıyor.
(Bu geceki sadece muhabbet) Kız desen çok ciddi bişey konuşurken,şurda da çok güzel çantalar var diyen bir zihniyete hiç bişey demiyorum.Kafanı dinlemek daha güzel.
Yaşlanıyor muyum?Yoksa ölüyor muyum kararsızım yani.Yine de ve hala seni seviyorum monica...

1 kişi karşıladı;:

hTc 19 Mayıs, 2008 09:59  

''her gelen sene bir öncekinden kötü olur buna da hayat derler''

Tuttum bunu=)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP