20080414

Başlarken


İnsan sevmiyorum.
Hakkımda kısmını düzenlemeyi seviyorum ama
her seferinde aynı sonuç çıkıyor insan sevmiyorum.
Kendimi de sevmiyorum.Kendini seven insanların,bunu niye yaptığını merak ediyorum.Sadece beni sevmeyen insanları seviyorum ( bu insanların kadın olanlarına aşık oluyorum) ki bu da aşk hayatımda habis urlara yol açıyor.Habis gibi anlamını bilmediğim kelimeleri kullanmayı seviyorum.Derin bir kabullenememe sorunum var.Sanırım kendimi de bu yüzden sevmiyorum.Son zamanlarda cümleleri de uygun sırayla yazamıyorum. Delileri ve sakatları seviyorum.İntihara meyilli, hayattan ders alamayan,sürekli başağrısı çeken tipleri seviyorum. Başarısızlık öykülerini,başarı hikayelerinden daha heyecanlı buluyorum.Düşünmeyi seviyorum bir de. Ve hep düşüneceğim kadar önem vermediğim konulardan seçiyorum, muhabbetlerimi.

5 kişi karşıladı;:

G R İ ❥ 07 Mayıs, 2011 23:46  

sevmelerin araf tadinda, hos ..

imroz 21 Mayıs, 2011 11:00  

nasıl bir adamsın..bunlar nasıl yazılar böyle .. (cümlede geçen "nasıl" soru amaçlı olmayıp tamamen hayranlık belirtisidir :))

. 23 Mayıs, 2011 21:30  

İnsanlar sever, ama insan sevilmez. Hakkında kısmını okuyan insanları da sevmeyeceğin apaçık ve çekinerek yazıyorum bunu, insanlar sever. Kendini seven insanlar, aslında insanları sevenler. İnsan sever ... Bunları yazan biri insanları etkiler, kendini sevdirir. İnsanlar seni ya kuğul (cool yazmayı sevmem ben de) olduğun için sever, ya da ukala olduğun için nefret eder. Nadirdir nefretler sanıyorum. Anlamını bilmediğim kelimeleri cümlelere uydurmakta hep zorlanmışımdır, bu konuda evet anlamasam da iyi oturmuş gibi duruyor. Cümleleri karışık yazıyor olman bunu daha okunur hale getiriyor, en azından sonu rahatlıkla geliyor. İntihar sadece acizlik, ama acizlik gibi çekimser duyguları çekici buluyorum. Düşündüğün kadar varsındır. Varlığın insanların nefretine- senin aşkına nedendir. Ya da insanların sevgisine-senin nefretine... Oturmuş, makul kişilik.

brownian 20 Haziran, 2012 22:43  

Cok ayip olmuyacaksa fotograftaki kisi kimdir? benim cok genel kulturum yoktur yuzlere dair, o yuzden bir fotograf gorunce cok taninmiis biri olabileceginden biraz cekinerek kim oldugunu soruyorum ama aslinda dusununce ona bile gerek yok: Kimin bu foto?

Godsyndrome 21 Haziran, 2012 18:30  

Genel kültür değil de populer kültür diyelim. James Dean fotodaki meşhurumuz.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP