20080412

gıccıkk listem

*adı lokman hekim olan baharatçılar
*oje orucu bozar mı sorusu
*şeftali suyu
* cüzdan-sigara-çakmak-cep telefonu grubunun hepsini birden elinde taşıyan adamlar
*otobüste tesbih sallayan denyoya haliyle "ayı" diyen ama sevgilisinden doğumgününde ayı isteyen kızlar
*kafeinsiz kahve,mentollü sigara
*büyükşehir çalışıyor tabelaları(2 m. çukur kapatıyo 5 m.lik tabela koyyo yuh be)
*Her düğünde sıra sana geldi diyen komplocu bunamış teyzeler de listemdeydi ama duyduğum son espri artık en büyük silahım(nihaha)o lanet düğünlerde yanıma habersizce gelen teyzeler şeyla gözleriyle bana bakıp sırasende dediğinde bende "cenazede ben senin yanına gelip eh artık sıra sana geldi desem hoşuna gider miydi?" diycem.(çok tuttum ben bu espriyi)
*gece gece bu kadar

3 kişi karşıladı;:

voodoo girl 13 Nisan, 2008 18:00  

sevgilisinden peluş hayvan isteyen ve baby talk yapan hemcinslerimi ben de anlamakta güçlük çekiyorum.

Başak Ağın 16 Nisan, 2008 11:04  

bi de "biz biliyoruz da mı oynuyoruz"cular vardır bu ilgili düğünlerde ki... aman aman, eve barka sokulmaz bunlar.

nanou 20 Eylül, 2010 16:48  

espride olsa su son maddede evlilikle ôlûmu kiyaslamak var. belki de bir tutmak. neyse:D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP