20141229

2014/12

Sevgili İpek,
Babana hitaben yazmaktan usandığım için sana yazıyorum.Sen henüz 5 kelime konuşabiliyorsun lakin ilerde okuyacağına eminim.2015'e gireceğimiz gece baban nöbetçi olacak, nöbetleri kendi yazdığı için silah arkadaşlarına kıyamamış durgunzekalı.Ben de sevgilimle kestane "yeyip" siyah beyaz bir film izleyeceğimi söylemek isterdim henüz bilmiyorsun tabi ama öyle bir hayat yok bende.
Yılbaşının en güzel yanı yaşlanıyor olmak.Dünyaya olan kızgınlığın yerini üşengeçlik alıyor. Zaten kızmak da pek bir işe yaramıyor.2014 nasıl geçti dersen, her zamanki gibi öğrenerek ve öğrenmenin işe yaramadığını bilerek.
Ben şu sıralar torpil arıyorum.Ankaraya tayinim çıkarsa mutlu olucam çünkü ben ankara dışında gönlümce hüzünlenemiyorum.Yas tutmak için bile istediğin bir şehir verilmiyor insana.Baban ise evliliğinin üçüncü yılında banka kredisinin kaç taksidi kaldığını hesaplıyor.Deden hafiften puşt çıktı biraz da o yüzden bu hesap kitap.Çünkü her ana/baba biraz hayal kırıklığıdır.
Bundan on yıl önce oturmuş içiyoruz babanla.Baban nasıl aşık bi görsen şarkı söyledi o gece var gerisini sen düşün.Oğlum al şu kızı düşünme diyorum.Ailem kabul etmiyor diyor.Siktiret aileni diyorum; gözleri büyüyor.Aile kelimesi babanın lugatında siktiret'le yanyana gelmiyor.O gece çok içirdim babana lakin yine de cesaret edemedi.Sonra işte annenle tanıştı.Annen de iyi kadın.Bu hikaye nerden çıktı dersen.Kısa yoldan öğren hayat bir ikame sanatıdır.İstediğin parçayı bulamasan da yırtıkları muhakkak yamamalısın.Hayat boşluk kabul etmez sen yapmazsan kendi doldurur burnunun dikine gidersen işte Serhat amcan gibi hiçbişey yapamasa gelir her akşam rakını doldurur.
2015 güzel bir yıl olacak İpek.Biz umut edelim de güzel geçmezse onun ibneliği olsun! Kadere inanma sakın, ama bi ibneliğin olduğunu da asla unutma.Kendi kendinin tanrısı ol.Senin alamadığını tanrı zaten vermez dua falan hikaye.
Çok sıkıcıyım biliyorum.Ben asla öğüt almadım sana da bunu tavsiye ediyorum.İlle bişey dinleyeceksen Zeki Müren dinle, gözlerinden öpüyorum.
201412292235

2 kişi karşıladı;:

BlahBlah 30 Aralık, 2014 14:20  

o aşık olduğu ve şarkı söylediği kadını almadı yani. pis omurgasız..

Godsyndrome 30 Aralık, 2014 17:00  

biz omurgalıyız da noluyo tatlı kıs :P

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP