20130716

Cennet sizin zaten.Hiç hırsızlık yapmadınız.Allah'tan pek çok kereler korktunuz,çarpar mazallah. İyi bir insansınız vesselam.Cehenneme gönüllü yazıldım ben.Savaşta kaybeden ülkeleri vergiye bağlarlardı okuduğum tarih kitaplarında.Zorunlu tüketim vergisi sandım cehennemi.Güya bu dünyayı tüketecektik. Nerde!
Kelimelerimi bile aldınız.Sesim çıkmaz oldu.Çıktığında sorun oldu.Tahsildar kesildiniz başıma, her sevgiden ulufe istediniz.Saltanat sandığım şeyin muktedir olmamasına içerlediniz.Bütün dünyayı üstüme kitlediniz.Bir anahtar buldum,kanatlandım uçtum.Bir buçuk liraya bir öğüt aldım bigün.Mutluluğunu kimseye söyleme!
Lakin serde inat var.Mutluluktan korkacak kadar allahsız değiliz.Korku yok cananım,kaygı var. Hakkını verememenin kaygısı.Ah iki gözüm,ellerimi bağlamışlar da güreşe tutuşturmuşlar.Bir çözseler,bi çözebilsem...Kırk türlüsünü öğrendim de bu alicengizoyununun,serde hep ebe olmak var!
Saat iki olmuşsa,ağzımda bir sigara pencereden göremediğim ufuklara bakıyorsam.Aysun Gültekin humma kuşu'nu söylüyorsa ve ben babamın bu şarkıyı neden bu kadar sevdiğini yeni yeni anlıyorsam. Dünya hem olağanüstü korkunç:hem olağanüstü,hem korkunç geliyorsa tek suçlu benimdir.
Ah!
Bilemedim.Dünya denilen soysuz,bana senin gibi bir kıyak geçer diye hesap edemedim.Herkes o kadar çok şey biliyordu ki,bişey bilmeyi gururuma yediremedim.
Yine çok sarhoşum.Gündüzleri dünyaya katlanmanın katma değeri:geceleri piç gibi,bir şişenin gölgesinde ve kelimenin en kusursuz haliyle "mahçup" olarak bitirmekmiş.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP