20120427

Best Sel'ler


Uyumak ne zaman ve neden bu kadar önemli hale geldi bilmiyorum.Şeref golü niyetine uyanık kaldığımız geceler oluyor bazen.Soruların çok cevapların az olduğu hatta bazı soruların cevabının umursanmadığı.15 dakikalığına top oynayabildiğin günler geliyor aklına.Ben tek, siz hepiniz dediğin özgüven.Sonra bugüne dönüyorsun, neyin korkusu bu, bu kadar çaresizlik hissettiren ne?Herkes dur dediği için mi durdum? Sen hariç herkes, her zaman haklıdır: iyi ki durdun! Koşarken ölmediysen niye durdun? İçindeki sen, her zaman mı sana karşı olmak zorunda? Daha kaç çeşit soruyu kaç şekilde sormak geldiğini bilmeden... 
Milli olmak gibi hayat,berbat etmedin tamam ama o kadar iyi değildi.Yoksa hepsi bu muydu? Bu yüzden aciz olmayı özlüyor insan.Bolca şarap içip çokca kusmayı.Oysa artık ne kadar içsen, kendini kessen hiç o kadar çok yaşayamıyorsun.Ve tek becerebildiğin insanlardan uzak durmak.Düşene bi tekme de onlar atıyorlar -ki sorun da burda.Sonra ayağa kaldırıp tekrar düşürmeye çalışıyorlar -ki içimde tekmelenerek ölmeyi ölesiye isteyen bir kaç adam var.Dünyanın neresine gitsen mutsuzsun, hangi kadını becersen ruhsuz. Bişey eksik, bişey yanlış,bişey...yok, yok bişey iyisin aslında.Herkes böyle herkes mutsuz falan filan.İçimde özlediğim herkes'ler var.Sen hariç herkes her zaman özlenebilir.
Bir keresinde Filiz'in memelerine elledim,bir keresinde Bahar'ı dudaklarından öptüm, okuldan büst çaldım, belediye otobüsünden imdat çekici, bi keresinde aşık oldum.Evden kaçtım, yürüyerek beş şehiri aşarım sandım, ellerinde kalas olan beş kişiyi dövmeye kalktım.Kayınpederim olmasını istediğim adama orospuçocuğu olduğunu söyledim.Ölü bir balık vardı elimde balığın trajik ölümüne kızdım diye bir arabayı şarampole yuvarladım.Herşeyi yazmaya da yüzü olmuyor insanın.Yoku vara,azı çoğa,zoru kolaya seçmeyi maharet sandım.Sonra gördüm, hayat çok tehlikeli,çok cesurlar için.Ben ne zaman cesur yazsam sen o kelimeyi aptal olarak anla bu arada.Şimdi bu satırları sen okumadan önce beynimde yazıyorum.Radyoda ah şu eller türküsü çalıyor. Otuzuna gelmeden kanser olmadan (yani hiç bişey görmeden) mutsuz olanlar familyasındanım.İyi niyetli bir sel gibiydim esasında. Şimdi kıyamıyorum kimselere. 
Epeylerden beri korkuyorum,benim yerime hayat akıyor.Kötü niyetli bi sel gibi.

5 kişi karşıladı;:

MeRiÇ 27 Nisan, 2012 01:55  

best sel'ler benim selleri de katmış içine godsy.. şimdi sen deyince fark ettin nereye kadar gider sel.

Android 27 Nisan, 2012 14:29  

ajan....

Android 27 Nisan, 2012 14:29  

ajan....

Godsyndrome 28 Nisan, 2012 21:24  

Meriç:Zor sorular sorma!

Android:Kekeme gibi yorum yapmasana.

MeRiÇ 29 Nisan, 2012 02:22  

tamam müdür sustum :))

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP