20110818

Kesicem bu bilekleri o olucak

Oruç tutmayanlara epey bir saydıran amirlerin içerisinde oruçlu gözükmekten başka bi seçeneğim olmadığından oruçluymuşçasına yemiyorum içmiyorum.Hem külfetini çekiyorum hem sevabını almıyorum, kapalı dükkana kira ödüyorum işin mistik yanı bir yana nikotini gereken seviyede alamıyor olmak ve her canım sıkıldığında bir sigara yakar iken -ki ortalama 13 dakkada bir canım sıkılır- şimdi içememek iyicesine mallaştırdı beni.
Bugün sabah, her sabah olduğu gibi maalesef yine uyandım giyindim işyerine gittim bi güzel bilgisayarları neyim açtım gasteleri okuyorum saate baktım 7...
Allahın malı,türk malı, mal forte,malötesi, gibi sıfatları kendime saydırarak tekrar evimin yolunu tuttum.Zaten prozacı bırakmışım üstüne bir de nikotin seviyesi düşünce iyicesine aptallaşıyorum. Benim yaşlılığım hiç parlak gözükmüyor bu gidişle ama hayırlısı...

10 kişi karşıladı;:

Sazan 18 Ağustos, 2011 14:24  

Pek sağlıklı bir kişilik olmayarak, depresyondan depresyona koştuğum dönemlerde bile bunu yapmadım.

Sanırım ben tembelim çok...

Yazzık o bileklere bi de...

bi dost 18 Ağustos, 2011 14:49  

lan oruç tut madem işte. neyse o değil de sigarayı bırakırsın belki bu vesileyle. eminim bırakırsın he.

UYKUSUZ// UYURGEZER 18 Ağustos, 2011 16:48  

aman ha !!
UYRGZR-.-

mefisto 18 Ağustos, 2011 17:43  

mutsuz olmak için iki-üç gerizekalıdan fazlası gerekir adama. herşey aklıma gelirdi de, mahalle baskısına yenik düştüğün için mutsuz olacağın gelmezdi. hani hakaretvari döktürdüğün ironi, nerde?

Godsyndrome 18 Ağustos, 2011 18:02  

sazan:tembellik benim de karakteristlik özelliklerimdendir :D

bidost:sen de başlasan keşke :P

uyrgzr:farzı misal müdür.

mefisto:bilmiyorum nerde?

dersaadet 18 Ağustos, 2011 22:54  

Sana üç vakte kadar Ankıara'ya tayin görünüyor:)

fevkalade olağan 21 Ağustos, 2011 10:33  

senin anlattıkların yüzünden taşradaki iş olanaklarına mesafeli bakıyorum.. kariyerimle oynuyosun ve bunun farkında değilsin..

Godsyndrome 21 Ağustos, 2011 10:49  

dersaadet :hadi inşallah

fevkalade olağan:iyi bişey yapıyorum demek ki albert camusnun bi sözünü unutma asla müdür "boğulucaksan da böyük denizde boğulucaksın aga" budur yani.

fevkalade olağan 21 Ağustos, 2011 10:56  

hiç şey yaptığın oluyo mu.. yaşadığın küçük şehrin alçak bi noktasına gidip "ey yaşadığım küçük şehir sen mi daha küçüksün ben mi.." diye fısıldadığın falan..

Godsyndrome 21 Ağustos, 2011 11:05  

fevkalade: hahahah yok be müdür onun için şehirde yaşamak lazım benimki kasaba olduğundan fazla yüzgöz olmamaya çalışıyorum kendisiyle :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP