20110717

Davşan deliği filmi "anlatımı"

Şu bendeki insaniyetlik herkeste olsa keşke lan okuyucu.Biliyorum okuyucu falan kalmadı herkes yazlık mekanlarda sevişiyor(pazar bilmemnesi izleyip geldim) Neyse işte millet film tanıtırken çok imrendiğimden bende şeyitmek istiyorum.
Şimdi bu nikolkidmının filmlerini zaten sevmem dogvilde uyuz olmuştum.Gözü tamamen kapalı da sıkıcıydı zaten ama yine de soyunuyodu falan bi atraksiyon vardı.Bu filmde de bildiğin firijit. (Bilmediğin ne firijitler var) Şimdi nicolle yanındaki sarıçıyanın bebeleri ölüyor taaam mı?Hatta o bile olmuyor veled öleli aylar olmuş.Bu işte bütün hikaye.

Nicole kırmış kafayı; zavallı kocası "8 ay oldu gız, müslüman müslümana bunu yapar mı bi sevişsek ölün mü" diyor.Elleşme diye kocasının eline vuruyor nicole.Sonra adam bari terapi grubuna gidek de orda bi iki kadın görürüm diye düşünüyor ama adamda şans yok bula bula gözkapağı 22.5 santim olan tokyo kırması bi kadına denk geliyor.Ama nicole o kadar uyuz ki, herif o söyünük capona bile razı.
Niyeti bozuyor en sonunda caponun evine gidiyor.Kadın kapıda karşılıyor bunu ama nasıl karşılama hayır zaten bay miyaginin evde kalmış kızı gibi duruyorsun, göz kapakların algida şemsiyesi kadar bari bi saten gecelik giy,jartiyer şeyit,polis gözlüğü tak, kafana bone geçir filan ama yok arkadaş işvesiz cilvesiz bir karı işte.Adam vazgeçiyor bunla sevişmekten.Lanet olsun böyle işe diyor.Eve dönüyor eş dost piknik yapıp kendilerini yemeğe veriyorlar.Film de burda bitiyor. Böyle de film olmaz olsun.

3 kişi karşıladı;:

KabaKulak 17 Temmuz, 2011 22:07  

süper bi film tanıtımı hajım. Resmen @mna kodun filmin.

Godsyndrome 17 Temmuz, 2011 22:10  

boşuna tanıtım değil anlatım dedik di mi?

La Santa Roja 03 Ağustos, 2011 15:05  

Kesin izleyeceğim :p

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP