20110213

Vatikanda Cinayet

Sevgililer günüyle ilgili yazı yazmak blogumuzun örfüne töresine uygun olmasa da bu sene kandille birlikte kutlanıcak olması hoş.Ama yine de dikkat et sonra sevgiline "yasin vel kuranil hakim..anladın sen gerisini" yazarken patronuna" bu gece delicisine çıldırasıya ve kudurtgançlı (o ne la) bir kutlama yapalım bebek" dersen hoş olmaz sanırım.

Ayrıca Godsyndrome Entartainment bünyesinde telefonları kayıtlı "KADIN" okurlarımıza sevgililer gününde şirketimizce gönderilecek sevgililer günü mesajları sebebiyle okuyucularımızın sevgililerinden şimdiden özür dileriz.(Çünkü özür büyüklüktür de ondan dileriz yoksa pehey güldürmeyin adamı falan)

Gelelim samimiyete göre oluşturulmuş sms örneklerimize;

Sevgililer gününüz hayırlı, kandiliniz şen, kafanız her daim güzel olsun.(mesafeli)
Çoktan hakettiğin sevgilin yoksa godsy ne güne duruyor öptüm şeker.(yılışık)
Sevgililer günün kutlu olsun yavrum sevgili olmadığımız halde kutluyorsam sevgililiğim nasıl bi düşün.(kafası güzel)
Sevgilin bugunü kutlar, oysa sen benim her an aklımdasın ve sen bunun farkındasın(ibrahim erkalımsı)
Değerli okuyucumuzun sevgililer gününü kutlar bir ömür mutluluklar dilerim(tarzım değil örnek olsun diye verilmiş örnek)
Utanmadın sevgili yaptın hıı?Senin de yolun bitti dindi gözünde yaşlar.Benim uğursuz yolum bittiği yerde başlar(edebi)

Battaniyem hazır yanında çıtır çerezim;
karadut şarabı duruyor mutfakta
film aldım 3 tanesi 5 milyon
gel artık lan adamın canını sıkma (post oryantal)

Kıskandığın neriman elimin kiri
Msn'ler avutmuyor artık,insaf biraz
Halvet olalım hemen vakit dediğin az
(posta gazetesine gönderilecek şiir örneği)

Son olarak kendi sevgilime şeydiceğim sms örneğini de vereyim; demir tava geldi kömür bitti, akıl başa geldi ömür bitti.Kısacası seni seviyorum lan aşkım.

Kıssadan hisse sevgilisi olanlar hepelek hepelek dolansın,sevgilisi olmayanlar teraviye bulansın. Amin.

4 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 13 Şubat, 2011 13:59  

(kafası güzel)i beğendim Godsy, bi fırsat olur- da doğarsa- telif ödemeden kullanabilmek istemekteyim:))) değişik şeyler söylemek için yorulasım yok, galiba gerek de yok.
U(YKSZ)

ciu 14 Şubat, 2011 13:52  

ben de seni seviyorum balım.

Godsyndrome 14 Şubat, 2011 22:31  

uykusuz:telifin lafı mı olur müdür :D

Android 15 Şubat, 2011 18:30  

ajan teravimize allah kabul etsin mesajı vermedin gadzi alacağın olsun piii

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP