20090610

Derin Nefes Al

*Kızılay durağına 100 metre kala otobüsün inecek düğmesine basanları Ankaralı kabul etmiyorum.
*Simit kaç para dediğinde,3 tanesi 1 lira diye cevaplayan simitçiler var ya:ah nasıl boğasım var.
*Hızır acil tabiri hep saçma gelmiştir bana.Hızır iddia oynuyor,kendi yerine ambulans yolladı der gibi.
*Rakıyı seviyorum.Ama bu ne şimdi,rakıyı seviyosun eee noldu yani?
*Ölüp ölüp dirilmek var ya,bırak ölmeyi dün cehenneme gidip gidip döndüm.
*En sevdiğim içkiyi yazdım en sevdiğim çiçeği de yazıyım lotus çiçeği.Sen şimdi burda ne alaka dersen,biraz dikkatli oku şu blogu derim.
*Daha yazıcaktım da amma çok işim var.İşi olan godsy bak bu da ilginç bi madde oldu.

6 kişi karşıladı;:

Haykoliq 10 Haziran, 2009 17:25  

hayırdır abi...cehennem de ne işin ne vardı? xD

DORİS 10 Haziran, 2009 21:44  

benim de ful çiçeği:)
rakıyı hiç seemedim ama:)
benim de çok işim var ama yazamadan geçemiyorum, hadi kolay gelsin:)))

tınkırbel 11 Haziran, 2009 00:39  

rakıyı sevdm...
birayı da sevdim ama en çok inn de bira içmeyi sevdim
rakı bira bahane dostlar şahane

tınkırbel 11 Haziran, 2009 00:41  

önce alkol alıyoruum
sonra
en derininden bi nefes alıyoruuum...

ve söylüyorum bi de cüneyti sevdim

tınkırbel 11 Haziran, 2009 00:43  

ve son...
ayne 2 post öncesinde dediğin gibi
Dil hep çürük dişin etrafında dolanırmış.Dişini çektirmekle kalma,dilini kopar - kurtul

Unknown 11 Haziran, 2009 08:16  

rakıyı seviyoruz ama ne cennette, ne de cehennemde mevcut hacı, ölmesek mi ne... bu kahıra rakı için katlanılabilir sonsuzlukta. :Pp

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP