20090518

Godsyndrome Belediyesi Çalışıyor

Header anketini kaldırdım.Beğenmediğiniz belliydi.Ben de beğenmemiştim zaten:) Yeni headerım Zahir'in hediyesidir.Elcağızıyla emek vererek yapmıştır.O daha iyisini yapana kadar en iyisi budur.Header konusu bu şekilde neticelenmiştir.Sonunu da arz ederim diye bitirirsem tam dilekçe gibi olacak lan,ne ciddi yazdım:)Neyse kendisine sonsuz teşekkürlerimizi gönderiyoruz.

Ayrıca blog renklerini de değiştiricem fazla karamsar oldu farkındayım ama nasıl temaysa bu 1513 tane renk var içinde o yüzden denemelerimiz sürüyor.Hayırlısı...

2 kişi karşıladı;:

DORİS 18 Mayıs, 2009 12:41  

iyi olmuş iyi:)
ellerinize sağlık o zman. ayrıca o kadar karamsar sayılmaz, ama daha iyisini yapabilirsiniz size güveniyorum..

Godsyndrome 18 Mayıs, 2009 16:13  

doris:teşekkür ederiz efendim :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP