20090514

Bundan sonraki yazı başlığı anlamlı olucak(inşallah)

*Eski yazılarıma bakıyorum da odaklanabilitem fevkaladeymiş.Bu arada odaklanabilite diye bir kelime olduğu iddiasında değilim.
*Bazı insanlara imreniyorum, ki o insanlar acılarını ömür göksel şarkısı tadında yaşayabiliyorlar. Ömür göksel kim diyeni vururum,ben yaşlı değilim.
*Babam gibi bi adam olucam yaşasın yok kahretsin hayır hayır yaşasın.
*Kapaklı telefonlardan nefret ediyorum.Kapaklı telefonlardan nefret etme boyutuna geldiğim için de kendimden nefret ediyorum.

*Hava güzel de umut yok.Öyle yüzde bilmem kaç oksijen,bilmem kaç karbonmanoksitle olmuyo allam.
*Herşeyin bir nedeni oluyor ya hani,valla hiç hoş olmuyor.
*Buradan hadiseye sesleniyorum.Bu millete yaranamazsın gel helalim ol,uğraşma eurovisionla.Eurovision demişken bu sene Natalia Vodianova sunacakmış ki tadına doyum olmaz.Buradan nataliaya da sesleniyorum.Gel helalim ol bırak bu işleri.
*Kusenime evleniyor diye mesaj attım"koca yapmışsın güle güle kullan dedim" bana kızdı.Niye ki?
*Artık bir konuyla ilgili yazamamamın sebebi sanırım:Fikrim kalmadı.

Not:Yorumların okunamadığını söyleyen arkadaşlar bişeyler yaptım ama oldu mu bilmiyorum.Haberdar ederseniz sevinirim.

9 kişi karşıladı;:

DORİS 14 Mayıs, 2009 21:45  

cidden su an kaç yaşındasın merak ettim, valla..

Godsyndrome 14 Mayıs, 2009 23:53  

Doris:26 sayılır oldu olacak :)

MyBiber 15 Mayıs, 2009 00:26  

Evet yorumlar artık okunabiliyor. :D Bu arada kartını ve mektubunu aldım bugün. :)) İnan çok mutlu olduk ailecek. :) Çok teşekkür ediyor, bilmukabele diyoruz. :) Öptük seni.

Godsyndrome 15 Mayıs, 2009 00:31  

Chaotic:yorumlar konusunda içimi rahatlattığın için sağol ablacım, ne demek rica ederim :)

Arka Sıra HANEDANI 15 Mayıs, 2009 02:29  

ömür göksel i gugılda aratıp resmini görünce tanıdım..ama sen yazmasaydın sittin sene ismini merak etmeyecektim, iyi oldu genel kültür...

Dr. Osman TEZGEL 15 Mayıs, 2009 03:59  

ben de cümleyi, "ki o insanlar acılarını (bir) ömür göksel şarkısı tadında yaşayabiliyorlar." diye okudum. hani göksel'in depresyondayım unutuldum felan şarkısı vardı ya. direk o geldi aklıma. ehehe..sonra yukardaki arkadaşın yorumunu okuyunca mevzuya aydım. "ulan gökseli tanımak çok mu abes ki" die soruyordum ben de kendi kendime:)

Godsyndrome 15 Mayıs, 2009 13:08  

Arka Sıra:Sevindim blogda tek bunun garantisini verebiliyorum. Gereksiz bilgiler konusunda çok iyiyim :)

Sethudo:Müdür aramızda 3 yaş var ama anladığım kadarıyla senin ruhun benden epeyce genç :):) Öyle olması iyi boşver Ömür Gökseli :D

Dr. Osman TEZGEL 16 Mayıs, 2009 03:04  

İçerden çıkacak birazdan adam
Yıpranmış bavulu hantal sesiyle
Kendini yollara vuracak adam
Yüz çeviren dostlar sinsi tavırlar
Açığı cıkacak ve ah kendiyle
Bir ince hasabı görecek adam
Susamıştır tebessümün seyrine
Sacları hiçbir gün okşanmamıştır,
Bir ihtilal kadar yalnız,
Ah vefanız kadar yanlış
Mümkünse farzedin yaşamamıştır.

biz ahmet kaya dinleyerek genç kaldık sanırım:))

Godsyndrome 16 Mayıs, 2009 18:51  

Sethudo:Asıl bunlar insanı yaşlandırır, sen hiç olduğundan yaşlı görünen liboş gördün mü :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP