20090528

Adriana Lima hamileymiş

Buradaki habere göre Adriana Lima hamileymiş.Haberi alalı bir kaç saat oldu ama varavaravara diye dizlerimi dövmekle meşguldüm anca yazabiliyorum.
Öncelikle kocası olacak insana sesleniyorum(ben sesleniyorum ya kesin duyar)sayın mrsiç sadece allahbelanıversin demek istiyorum.O vücudun bozulmasına sebep olur mu insan yaaa,ne diyim bilmiyorum ki.Sen insan değilsin ya bilakis rezilin önde gidenisin,pisliksin milyarlarca erkeğin bedduasını aldın işin zor valla.Ben de hep merak etmiştim osmanlı niye bu sırplarla tarih boyunca düşmanmış diye,adamlar biliyormuş.Ölme sürün mrsiç ne diyim.

Ve adrianam:Seni bilgisayarıma wallpaper yapıp,ümit besen eşliğinde kaç paket sigara bitirdiğimi biliyor musun?Burda ben dururken gittin victoryanın secretı oldun,ses çıkarmadım.Frankensteindan olma terminatörden doğma gibi duran sütlaç suratlı o adama vardın yine sesim çıkmadı.Ama bu son haber...Madem olay buralara kadar geldi,bu aşk burada biter gülüm.Ayrıca bence dişlerin çok çirkin.Hadi selametle!

7 kişi karşıladı;:

Adsız 28 Mayıs, 2009 19:13  

bence de yüz verme artık hafız. hamile olması son damla olmuş, ben de olsam bakmazdım şahsen.

Unknown 28 Mayıs, 2009 20:35  

müdür zaten o seni haketmiyoduki, bıraksana allansen! aşk gözünü kör etmişti amma...
anca öyle tıpa kulaklı mırsiç gibi tipsiz karaktersiz bi adam olurdu yani... boşver hacı, hakeden çıkacak seni de, yakında..

Sagır Kedi 28 Mayıs, 2009 21:13  

Pouhahhahha gğnaydınnn:))) Haber 1 hafta öncesiydi yeni mi duydun ahhahahha:)))))

Âheste 28 Mayıs, 2009 21:16  

ben de diyorum godsi neden tepkisiz kaldı bu habere :)

tınkırbel 28 Mayıs, 2009 22:47  

:)
şimdi şöle bi fikir ortaya atıyorum...

heman sen de evlen ve bi oğlan bebesi doğursun karıcııın :), hem nispet yapmış olursun (sen evlenin de ben dururmuyum manasında... sen hamile kalırsında ben kalamazmıyıma kadar götürmeyelim mevzuyu tamam:P...), hem de oğlunun adriananın kızını(nası bi öngörüyse buda... adriana'nın kızı olacakta, senin de oğlun)gelin olaraktan alma şansın olsun ki adrianaynan dünür olabilesiniz
nasıl?

şimdi parantezsiz olarak baştan alıyoruz


heman sen de evlen ve bi oğlan bebesi doğursun karıcııın :), hem nispet yapmış olursun, hem de oğlunun adriananın kızını gelin olaraktan alma şansın olsun ki adrianaynan dünür olabilesiniz
nasıl?

Godsyndrome 28 Mayıs, 2009 22:48  

Rectoa:Eyvallah hafız

Serzeniş meraklısı:Çıkmıştır belki de müdürcüm :)

Sağır Kedi:bu ne zalimce bir yorum:)

Aheste:Artık her habere tepkisizim :)

Godsyndrome 28 Mayıs, 2009 22:53  

tınkerbell:birincisi gelin adayı yok ikincisi ben adrianayı dünür olarak istemiyorum manita olarak istiyor(dum) :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP