20090418

Eski dilde su

*Başlık atma konusunda daha ne kadar alçalacağımı bilmiyorum.Ama napıyım kırmızı başlıklı kıza bile gıcığım.
*Kardeşimi çok seviyorum,onun iyiliğini çok istiyorum.Keşke eğitim için kanadaya falan gitse.
*2+2=5 en azından benim hayatımda.
*Söylenilen yalanlara inanmış rolü yapmayı çok seviyorum.Sonra nedensiz,ansızın bi gidiş oluyor onlara göre.Acaba gerçekten öyle mi?
*Balmumundan kanatlarım yok,uçmaya niyetim yok ama güneş üstüme üstüme geliyor.
*İmkansız seviyorum napıyım.
*Ucube,lakayıt,cahil olaraktan kafkavari bir yorumla anlatmam gerekirse; bazen kendimi uyandığında insana dönüşen bi böcek gibi hissediyorum.
*Kafka demişken akabinde nietzsche,kierkegaard ve bir kaç isim daha, onlardan bahsetmem onlara yapılmış bir ayıp gibi.
*Son 8 haftadır sayısal oynuyorum(umudunu kaybetmiş türk genci) da henüz 3 bile bulamadım.Bu gece de olmazsa haftaya size 43 sayı söylüycem.Bakalım o zaman nolcak.
*Rüyalar ve insanlar şarkısındaki melodiye hayranım.Bu ara müzik aşkım depreşti zaten. 23 nisandaki harçlıklarımla piyano almak istiyorum.
*23 nisan demişken ben 23 nisanda obamanın yerine geçmek istiyorum.Nolur nolur

5 kişi karşıladı;:

MyBiber 19 Nisan, 2009 00:56  

Ben de söylenilen yalanlara inanmış rolü yapmaktan artık çok sıkıldım ve yoruldum! Bundan sonra yemediğimi bir şekilde belli edicem.

Godsyndrome 19 Nisan, 2009 01:10  

Chaotic:Ne söylüyceğimi bilemedim :(

demet 19 Nisan, 2009 21:30  

bu obama hevesi mmmmm:)))

_zAhİr_ 19 Nisan, 2009 21:51  

*İmkansız seviyorum napıyım.

ahahahaha tamam tamam inandım :)

Godsyndrome 19 Nisan, 2009 21:59  

demet: napıyım mecburen godsy'lik para etmedi :)

zahir: :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP