20081213

Geliciiim Şakir,az kaldı.



Bu aralar yazma sıkıntısı çekmekteyim. İradem,gururum,futbol aşkım ve neşemden sonra ilhamperim de beni terketti sanırım.Ne ben olabildim ne de başkasının tavsiyesiyle balığım şakir'in hayatını yazmaya karar verdim.Benim Burak kadar çok hayvanım olmadı.Geçende 7 yaşında akvaryum isteyip,tanrının da ıııhh dediğini yazmıştım ya,sonra pes etmedim tabii.Bir kaç yıl peder beyin beynini iğfal edince adam illallah etti.(illallah yazması çok zormuş)Bende balıklarıma kavuştum.Tabii çok sevdim ama bir süre sonra ilişki monotonlaşmaya başladı.Üstelik canımı sıkan bir gerçek daha vardı.Ben akvuryumu mahalledeki kızları etkilemek(balıktan etkilenen kız modeli var mı acep) amacıyla istemiştim. Şimdi akvaryumum vardı ama taşınmamızdan mütevellid mahallede akranım olan kız yoktu.Ben sapım bari balığım sap olmasın diyerekten bir adet manita (mahpeyker) bir de kanka (arif) aldım.Ama bu şakir mahpeykeri bırakıp paso arifle takılıyor.Lan bizim balık gay mi diye içim içimi yiyor.Sonra bir abi balığın rengi cinsiyetini belli etmez,sen karışma deyince.Özel hayatlarına müdahale etmedim.(ne etmemesi hollanda mı lan bura diyerek arifi başkasına hediye ettim)Can sıkıntım geçmemişti ama Şakire bi şeyler öğretmeliydim.Önce yüksekten atlama çalıştık ama felç kalma ihtimali olduğu için vazgeçtik.Sonra Şakiri çemberden geçirmeye çalıştım. Bırak suyun üstüne atlamayı,suyun içindeki çemberden bile geçmedi.Yeteneksiz lan bu balık diyerek daha yaşamsal şeyler öğretmeye çalıştım.Önce bir olta yaptım(ören bayan 50 ve toplu iğneyle o yoksa nako da olur,mak gayvır cenarasyonuyuz ne de olsa)Amaç ne?Şakir'e oltaya gelmemesini öğretmek.Her seferinde takıldı,o kadar ihtar etmeme rağmen hem de.Allahım gerçeği kabullenmek zorundaydım.Balığım salaktı.Bu ağır idmanlara (sovyet antrenörlerden farkım yoktu)dayanamadı Şakir,suyun üstünde yan yan yatmaya başladı, sonra suyun dibinde sürüklendi.

Ben tabi cahil cüheda lan bu salak yüzmeyi de mi unuttu diye düşünüyorum. O zamanlar doctor house da yok,teşhis için epey geç kaldık.Hasta olduğunu nihayet anladım ama tedaviyi nasıl yapıcaz?

Öksürük şurubunun içine mi atsam?Belki de boğazını üşütmüştür,solungaçlarını flasterle sarsam diye kocakarı taktikleri geçiyor aklımdan.Bir gün okuldan geldim ki,şakir sizlere ömür... Allahım bu nasıl bir acı. Şakiri ne kadar seviyormuşum da haberim yokmuş.Ağladım ağladım.Şakiri buzluğa attım,haftasonu gömerim diye.

Komşu çocuğunun kamyonunu (ç)alıp ,toparabası yaptım.Şakiri bir kibrit kutusunun içine pamuklarla sarmaladım.Düğün marşı eşliğinde(ben o sıra onu cenaze marşı sanıyordum)Evin arkasına defnettim.Kimseler olmadığı için konuşma yapamadım ama Şakir anlamıştır diye umuyorum.
Ondan sonra da hayvan edinmedim zaten,aslında ben hep su kaplumbağası istemiştim ama annem "gafası yılana benziyoğ" gerekçesiyle reddetti.Şimdi alabilirim ama hayvan pasif içiçilikten çabuk ölür.Zira filip-moris krizden en az hasarla çıksın diye zincirleme sigara içiyorum.Neyse işte kıssadan hisse çocuklarınıza ömrü kısa hayvanlar almayın benim tavsiyem bundan alın...

17 kişi karşıladı;:

ne ben olabildim ne de başkası 13 Aralık, 2008 11:33  

seni pis sovyet antrenörü seniii, balığa yapmış eziyetleri sonra da neden öldü balığım şakir.:P:P:))))
benden sana bi tüyo, hiçbir kız akvaryumdan balıktan filan etkilenmez godsicim. misal bi golden ın olsa her akşam gezdirmeye çıkarsan etrafındaki kız popülasyonunun artışını nasıl da hayretle izleriz.:P:P amma velakin anne faktörünü unutmamak lazım, nasıl izin alınacak diil mi:):)
golden olmadı diyelim bi kedin olsa, o da olabilir.
ama bu hayvanlara ben sovyet antrenörüyüm edasında yaklaşırsan külahları değişiriz. :D:D
neyse amma uzun yazdım yav.
neymiş hayvanlara eziyet büyük günahmış. panter emele yem olursun mazaallah benden demesi:P:P:P

Godsyndrome 13 Aralık, 2008 11:38  

bi dakka arkadaşım,emeksiz yemek olmaz ben yetenek sahibi olsun diye uğraştım.Ayrıca golden olmaz zira ben kopeeklerden korkuyorum,kedi de zor şu an ben saksının etrafındaki kör sineklerle idare edeyim en iyisi :)

_zAhİr_ 13 Aralık, 2008 12:39  

azmine hayran kaldım :) sen elinden geleni yapmışsın da o anlamamış :)kızlar büyüdükçe daha çok etkileniyo balıktan falan şimdi tam zamanı bence :):):) al koy camın önüne bak nası bütün mahalle toplaşıyo size :)

Ukturk 13 Aralık, 2008 14:11  

Şakir'in naciz vücudu daha fazla dayanamamış.Allah günahlarını affetsin:P:p

Zeugma 13 Aralık, 2008 19:48  

Muhabbet kuşu ölünce de çok fena oluyor insan..ağlıyor resmen..Söyleseler inanmazdım.

''Bundan alın..''
Koca fili nereye koyacağız Godsy ama:)
Bahaneyle güzel bir blog gördük,takip edelim Mirel'i..Cidden güzel:)

Annenin bahanesi süpermiş:DDD
"gafası yılana benziyoğ"

MyBiber 13 Aralık, 2008 21:33  

:D Bizim çocuklar da çok istiyorlar balık fakat son balıklarımız rahmetli olduktan sonra bir daha almak istemiyorum ben... Bızbız ve Bıtbıt adlarında(tnrzclk'nin kulakları çınlasın :)) iki adet balığımız vardı. Arda, aldığımız günden itibaren, sevmek istiyorum diye ağlamaya başlamıştı, hatta yanaklarından öpmek istiyordu. Bir sabah kalktığımda Bızbız öldüresiye sevilmekten canı çıkmış bir halde suyun üstünde yüzüyordu. Bıtbıt da ondan bir-iki hafta sonra vefat etti. İşte böyle Godii. Haklısın, çocuklara sevip, mıncıklayamayacakları hatta öpmek için yanağına bile uzanamayacakları bir hayvan almak lazım. :D :p

Hülya Konar 13 Aralık, 2008 21:49  

" polaroid şizofren " :)

mia 14 Aralık, 2008 00:15  

Allahım Balık , Balık olalı böyle eziyet görmemiştir :)
Gay bile olmuş zahir :)Kankasından ayrılmış :)
Bizim evde de mevcuttur 20 tane kadar..
Biri öldümü yüreğim cızlıyor :(
Balık bakımı gerçekten zor .

Arka Sıra HANEDANI 14 Aralık, 2008 01:41  

valla godsy, benim o kadar hayvanım oldu ama köpek dışında hiçbirisiyle ilgilenmedim, sadece kütükte bana kayıtlı kaldılar yani..ayrıca balık yemi kadar kötü kokan birşey var mı yaa, nefret ediyorum valla...ben de yazmıştım ya, bu balıkları tek besleyeceksin, yoksa sorun çıkıyor...

brk

Godsyndrome 14 Aralık, 2008 04:48  

Zahir:Ciddi misin hemen akvaryumu kurayım:)
Ukturk:Amin.
Zeugma:evet ölme işi hakketen zor oluyor,fili nereye koycağımız konusuna gelirsek inan hiç bi fikrim yok hele bi alın bakarız çaresine :)
Chaotic:Abla ne kadar sevgi dolu çocuklar yetiştirmişsin bak,zaten Arda'ya hayranım,anlattıkça daha hayran oluyorum.
Hülya:Beğendin mi :)
Soul:Eziyet yok ki ama kader diyelim gitsin:)
Burak:evet çok kötü kokuyor ama ekmekle beslerdim ben genelde, aptal oldu :)

siminya 14 Aralık, 2008 16:24  

başınsaolsun dost, acımız büyük...

sen benim balığım "ızgara" yı bir görsen elimden yem yemeye başladı, beni görünce buzda paten yapıyor "muah muah can hatice" söylüyor

mirel metyu 14 Aralık, 2008 17:54  

canımm, bundan alın kısmında anlık algı kaybı oldu :)

bu yazıdan sonra feci gaddar olduğumu hatırladım çocukken! ölen
balığıma arkadaşın evinde otopsi yapmıştık. Orası burası fışkırınca da iğrenip balkondan aşağı atmıştık nihahah

ama bunların sebebi de muhabbet kuşumu beyin tümöründen kaybetmemdi. Yani ööle bişi oldu sanırım. Ölü buldum kafesinde. Bacak kadar boyumla akşamlara kadar balkondan uzaklara dalıp giderdim. Yediğim lolipopun haddi hesabı yoktu. (sigara olmadığından)

ha bi de en son kangalımız olmuştu minikti o zamanlar, annem ya ben, ya bu dedi. O günden beri bir sivas kangal bana annelik ediyor....(bloga yazaydım keşke)

Godsyndrome 14 Aralık, 2008 19:02  

simin :Senin balıktan da o beklenir şarkı söylemeyi kimden öğrendi acep:)
Mirel:Yazdım listeye bi balık bi kuş,bi de kangal :)

Sagır Kedi 14 Aralık, 2008 20:48  

Olsa da alsak fili nerde satılıyor:)))Antrenörlük lisansını da alsınlar elinden bak:)))İlk defa balıkları kızları etkilemek için alan birini duyuyorum ilginçmiş.Balığına yaptığın cenaze töreni çok masum..Bizim mahallede ben küçükken karşı komşu ölen kedisini parka gömmüştü.Arkadaşım da yanına gidip Fatiha okumuştu.Çocuktuk işte masumiyet...

Eylül 14 Aralık, 2008 22:25  

bak sen gibi depresif anlar yaşamamk için hayvan beslemiyorum..
Şakir acemiliğin olsun bakalım üzülme ruuna fatihayı oku vicdanından ses gelmesin cızır cızır olmamı:)

Godsyndrome 15 Aralık, 2008 10:13  

Sağır Kedi:Fil konusunda yardımci olamıyciim mahlesef,balık konusuna gelince severim ama kızlarda ek bir sevme unsuru oldu:)
Eylül:Balık alma ama başka bişey alabilirsin,fatihayı da okudum merak etme :)

babegazelle 15 Aralık, 2008 14:26  

haha yazık şakire yaaaa ama anlıorum ben de bi hafta yas tuttuydum benim balık ölünce sonra dayanıklı hayvanlara geçtim,kedim oldu panter o beni bile gömer kanımca:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP