20080917

Bir eşeğin anatomisi

Hani böyle yaşlanmış ev hanımları vardır.Genelde eşinden boşanmış,çocuğu olmayan.Ya pastaya böreğe merak sarıp mutfaktan çıkmazlar ya da bütün gün bir kedinin peşinde "tontiiiş" diyerek kediyi doğduğuna doğacağına pişman ederler.İşte yaşlı kadın tontiş ilişkisi benimle blog arasında oluşmaya başladı.Ama napayım bu kpss işi canıma okuyor.Bünye alışkın değilki ders çalışmaya.
Salaklık bende hayatımda bana aşık olan ilk,son ve haliyle tek kızı almadım.3 dene ev,ulusta, batıkentte,etlikte bissürü tükkan.Sağdece düğünde takılan altınlarla altıma araba çekerdim.Kayınbubanın kucağına bir erkek evlat verip,adını da Abdullah Can koysaydın tamam bitti gitti işte.Yemişim kpss'yi lan ama yok ille saçmalıycam.Bendeki salaklık kronik mahlesef. Böyle bir fırsatı tepen eşeği Allah taş yapmayıp napsın.Yaptı işte bütün gün sandalye üstünde iktisat çalışıyorum.
Gitti Gülşah,gideli çok oldu da işte neyse lafı uzatmakta da üstüme yok yani ben bile kendimden sıkıldım be.Kısa bir ara.Cumaya gittim pazartesi dönücem.

8 kişi karşıladı;:

ötekiyüzüm 17 Eylül, 2008 01:27  

söyle içinde kalmasın deyince yazasım geldi.
bu kpss lise ve önlisans için değilmiydi iktisat çıkmıyo bildiğim kadarıyla boşuna çalışma diye söyledim.:))

Godsyndrome 17 Eylül, 2008 01:36  

Haklısınız Canan hanım ama ben teee öbür kpss'ye çalışıyorum hani bidahaki yaza olan.Eksiğim çok da anca tamamlarım:)Sevgiler

Godsyndrome 17 Eylül, 2008 01:36  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ötekiyüzüm 17 Eylül, 2008 01:38  

o zaman şimdiden başarılar.

cesetizleri 18 Eylül, 2008 05:50  

ahh ahh kpss dedin bitirdin olayı..
bu mudur yani..
oku oku bir baltaya sap olama.. türkçe öğr. bitirdim bu sene. bitirmez olsam daha mı iyi olurdu bilemiyorum ya neyse.. açıkçası çalışmadım, adam gibi çalışsam olurdu belki, ama ben son bir ay çalıştım, hayvan gibi çalıştım.. denemelerde 80'i buluyordum ama sınava bir girdik o da ne.. bambaşka sorular..
neyse çalışmadığımız yerden sordular zahar dedim geçtim..
anlattıkların o kadar yakın ki.. son bölüm özellikle..
sadece cinsiyetlerimiz farklı haliyle cinsiyetleri farklı..
kpss'yle uğraşacağıma, evimin kadını çocuklarımın anası olsaydım ya..
ama işte.. eşekliğim baki kaldı.. ayrıntıları anlatsam harbi salakmışsın diyeceğiniz için yeterli bu kadar:)
ama gene de mutluyum.. ühühü..
:)

saklıdefter 18 Eylül, 2008 23:48  

Ah seni aaah! üç dene evi olan kız kaçırılırmı:)))

Godsyndrome 19 Eylül, 2008 00:02  

Başlığı tekrar etmeme gerek var mı:)

Haykoliq 19 Eylül, 2008 23:35  

Bir eşşeğin anatomisi!:D

Sen bu başlık seçme işinde her geçen gün daha iyi oluyosun...Bak nadir anlamlı başlıklarından biri de bu olmuş =)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP