20080813

Mülakat


-Öğrenim durumunuz
Boğaziçi ingilizce işletmeyi bitirdim ama o kesmedi tabii.Belki ilerde Pelin Batuyla yatma ihtimalim doğar diye tarih de okudum.Çift anadal yaptım yani.Sonra Harvard'dan davet geldi.E davete icabet etmemek ayıp olur diye masterımı orda yaptım.Tezim de "küresel sermaye,beynelmilel pezevenklik mi" adlı araştırmadan oluşmuştu.


-Bildiğiniz yabancı diller
Doğma büyüme Londralıyım,içinden.İngilizcem perfect murder anlayacağınız.Annem fransız olduğu için;fransızca yazdığım şiirlerle pek çok kızı kirli emellerime alet ettim.Hizmetçimiz Maria sayesinde İspanyolca vePortekizce öğrendim.Çok öğretici bir hizmetçiydi.Üvey annem İtalyandır.Çok iyi bilmesem de meramımı anlatırım.


-Hobileriniz nelerdir
Uzakdoğu kültürüne hayranım.Samurai zırhları koleksiyonum var.Minyatür sanatıyla da yakından ilgiliyim.En büyük tutkum da yemek yapmak.Çin mutfağı konusunda uzman sayılırım.

-Yaptığınız sporlar
Lisedeyken yani buckingım high schoolda;okulun yağlı güreş takımındaydım.Boğaziçinde eskrime merak sardım.Harvard da okulun kürek takımındaydım.Tek yabancı öğrenci bendim takımda.Çocuklara fış fış kayıkçıyı öğretmiştim.Onu söyleyip asılırdık küreklere.Ne güzel günlerdi.

-Üye olduğunuz dernekler
Babam kudüs mabedinin yüce tenekesi 27.dereceden mason yani ben de jack'in kırık kalbiyim daha çırağım anlayacağın.Onun dışında lions,rotary,kuru kafa ve kemikler.Başka başka disk,türk-iş,kamusen.Şu an aklıma gelenler bunlar.

-Referanslarınız
Vladimir Putin,Carla Bruni,Orhan Yamuk,Oliver Kahn

Peki teşekkür ederiz/Ne demek gözüm.

Böyle cevaplar vermem gerekiyor ama veremiyorum işte.Arkadaşım neresi burası ya,kimsiniz siz?Sabahları degidiyy degidiyy zalımeyy adlı şarkıyla.(evet böyle bir şarkı var) uyandırıldığım bir mahallede yaşıyorum.70 kişilik sınıfları olan bir devlet lisesinde okudum.Manyağıyla meşhur bir şehirde de üniversiteyi okudum.Külkedisi miyim lan ben?Ne güzel iş be,hem 3 kuruş maaş ver hem de James Bond gibi eleman iste.Oldu gülüm.

5 kişi karşıladı;:

ozgurruya 14 Ağustos, 2008 16:27  

İmparatorluğuna vezir alakcamış gibi sorular soruyorlar bazen mülakatta ama verecekleri üç kuruş para resmen. Yazıdaki tarih okuma sebebine koptum ayrıca :)

Godsyndrome 14 Ağustos, 2008 17:38  

Aslında pelin batu nihat doğan kadar antipatik gelir bana:))

böcük 15 Ağustos, 2008 08:19  

Ehehe ehehe :D Sen çok yaşa :p Koptum yine :D

Hülya Konar 15 Ağustos, 2008 15:13  

okuyunca Allah Allah dedim,hani birkaç gün önceki yazında okul hatıraların vardı ya bian onlar geldi aklıma...ben böyle karışık düşünceler içindeyken yazının sonunda gerçekler yazıyormuş zaten...

çok güzel bir yazı arkadaşım,elne sağlık.

brownian 08 Nisan, 2012 19:36  

Bu yazi tedavulden kalmis olabilir ama yine de:
Bu soyledigin okullara gitsen, yabanci murebbiyelerle buyusen ayni insan olur muydun? kendin olmaktan ne kadar memnunsun, ya da kendini bazi konularda fazlaca uzmanlasmis, teknik bilgi ile dolu ve o teknik bilgiyi kazanmak ugruna baska seylerden taviz vermis biri olarak gorebiliyor musun?
Ben de guzel okullara gittim, kac yuz yillik binalarin soludugu havalari icime cektim ki bunu yapamasam ev kizi olup depresyondan olurdum saniyordum. Anneme anlatiyorum, o da bana o insanlarin(olmak istemedigim) hayatlarindan cok daha fazla zevk aldiklarini anlatiyor surekli.
Enerjinin korunumu yasasinin uyarlanmis versiyonu olarak: toplamda deneyimleyecegimiz yasam sevinci, onu yasma seklimizden bagimsiz olarak esit(olcmedim)
Esitlige ve adaletin var olduguna inanmiyorum ama insanlari gordukce ve sahip oldduklari seylerden mutluluk ve huzur bulamadiklarina tanik oldukca buna daha da ikna oluyorum.
Yine de biraz dunyayi gezmek Harvard'da yapilmamis masterin hayal kirikligini alabilir :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP