20080706

20:00-23:00

*Duyduğuma göre şahane bir formula 1 grand prix'i olmuş,ama ben kaçırdım tabii.
*Chaotic sayesinde Edith Piaf'la tanıştım.(Evet geç oldu biraz)Çok sevindim.En son Maria Callas'la tanıştığımda bu kadar sevinmiştim.Kendimi Casablanca'daki Rick gibi hissettim.
*Uzun zamandan sonra ilk kez tv'de aynı anda 3 kanalda güzel şeyler vardı.
*Gereksiz 'ğ' kullananları birgün cidden tokatlıycam.Tamam mı de kes,tamam mıığğğ deme yahu.Üstelik her cümlenin sonunda.Allah müstakbel eşine sabır versin.(İlgili şahıs aşağıda)

3 kişi karşıladı;:

MyBiber 10 Temmuz, 2008 22:18  

Ben senin yazılarını çok sevdiğim ve bitince üzüldüğüm için bu sefer biriktirme yoluna gittim =) Gerçi beklerken çatlamama az kalmıştı ama değdi...Az önce hepsini sindire sindire okudum. Edith Piaf da bana eşlik etti ;) Sevgiler...

Godsyndrome 10 Temmuz, 2008 22:34  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Godsyndrome 10 Temmuz, 2008 22:35  

Teşekkür ederim.Keşke ben de biriktirerek yazabilsem,her aklıma geleni yazmasam:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP