20150409

995

Gençlikte herkesi yenemiyorsun, yıllar geçtikçe dava değişiyor.Herkese yenilmeyim bari diyorsun. onla da kalmıyor ki mevzu, herkes nerdeyse sen ordan uzaklaşıyorsun. Vazgeçsen yetmiyor, bıksan herkes bıkmış, tiksinmeye kalksan biliyorsun ilk başta tiksineceğin kendinsin. Zombiler sadece filmlerde mi sanıyorsun?
Bir de dalgasına oynayanlar var.Hayatlar güzel.Tüm maçları gazozuna.Sen de amma umutsuzsun diyenler familyası, dur bakalım hayat neler getirir bilinmez diyenlerle teyze çocuğu. Sen de mutlu olmayı bilmiyorsun diyen alim tayfası.Uğraşma hiç bi küfür yetmiyor soylarına soplarına.
Pazar öğleden sonra evin antresindeki boşluk kadar acımasız olmamalı belki hiçbişey ki ben bunu anlatamam.Hiç şiir okumamış adamlar nasılsın diye soruyor bazen.İyi olunur kötü olunur nasıl olmak başka nasıl olur aklı almıyor.
Nereye gittiysem vaktinden erken gittim bu zamana kadar.Ne geldiyse başıma: hep geç kalmaktan. Bi bıraksalar,beni bana bıraksalar, beni derdimle bıraksalar.Çok şükür'lük dertler kıvamına getirebilirdim hepsini.Lakin iki gözüm; Benim iyiliğimi isteyenler olmasa.Kötülüğünüzle ne de güzel savaşırdım.Onlara sorsan herşey benim seçimim.İyi de anambabam ben seçebilcek kadar içinizden biri değilim.
Gel gör ki nerde Müzeyyen çalsa kalbim sızlamıyor artık.Üzülemiyorum içemediğim rakılara. Dünyanın tüm kitaplarını okumadan ölmek bi hüzün meselesi değil artık. Beni bana bırakın değil mesele.Bana da biraz "ben" bırakın.Böyle dediğime bakma.Kalmayacağını biliyorum.Kanser gibiler mirim tüketmeden bırakmazlar.
Tükenmek mesele değil azizim.Yanarım  yanarım da arkamdan neden tükenmeyi seçti diye soracak olmalarına yanarım.Sahi azizim.Bizim hayatımızda hangisi seçimdi?

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP