20150325

Olumlu düşünelim.

Adam, araba almış diğer adama hayırlı olsun diyordu.O da saol abi daha iyisi senin olsun diyordu. Birisi evlenince de hayırlı olsun  deniyor muydu acaba?Evlenen de saol abisi daha iyisi senin olsun diyor muydu?

Ben o sırada sigara içiyordum.Karayoluna bakıyordum bi yandan -ki bence karayolları çok mühim.Bir şehri diğerine bağlıyor düşün.Ben mesela gidemiyorum.Gidenlere bakıyorum yine. Twitterdaki hem yaşlı hem kel hem umutlu adamlar gibi bakmak istiyorum hayata.
Yarını bugünden daha iyi yapmalıymışız.

Yaparız Paşam yaparız da kokain hala çok pahalı.Onu napcaz.

Çok sinirliyim çok öfkeliyim.Öfke beynimde kanuni dönemini yaşıyor.((Hani kanuni zamanında imparatorluk en geniş sınırlarına ulaşmıştı ya o açıdan (twitter eblehleri gibi söz söyleme sanatı vol.5))

Konuya giremedim hala evet kokain pahalı.Ben çok öfkeliyim.Canım burnumda.Bir de yarını bugünden daha iyi yapmam gerekiyor.Kızıldeniz civarında yaşasam ortadan ikiye ayır diyeceklerine de eminim.Her söylenene neden aldırıyorsun dersen çünkü haklılar.Herşeyi yapmam gerekir yarını bugünden iyi yapmalıyım.Mükemmel bir evlad olmalıyım.Yarın'ın personeli kurumsal gülümsemenin gamzesi olamıyorsam suç bende.Ya delirmem ya bunları yapmam gerekli.Hala deliremediysem yine suç bende.Kaybet kaybet yani.Hayatımdaki tek prensip.

Ben bunları kimseye söyleyemiyordum.Söyleyince sabret Allahtan umut kesilmez deniyordu.Bunu bana niye söylüyosun ki git camiye Allah'a söyle.Bak de Serhat herşeyden umudunu kesmiş de, ben de ona sabret Allah büyüktür dedim de.Bak bu kadar insan benle aynı fikirde sen de Allah olarak bu büyüklük iddialarında bize biraz yardım et de.Artık kimselere umut veremez olduk de.Sen Allahsın büyük düşün de.Bişeyler de işte.

Neye sabredicem lan ben.Hangi birine sabredicem.Niye hep ben sabredicem.Sonu selamet derler bi de benim için değil sabır için.Kişisel tecrübe sabrın sonu kıyamettir.Beyninizde kıyametler kopar. Şu an ben de olduğu gibi neyse.
Bende eee verecek akıl yok zaten.Yapabiliyosanız yarını bugünden iyi yapın, bana da ordan bi Efes açın.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP