20140507

Mayıs

-Çok iddialı durmuyosun dedi.
-Bi kurt bi sürüye çok gelir dedim.
  Seviştik sonra...
  Yok la yok eve yeni geldim,evde ekmek bile yok.
(Eskilerden)
Yani demek istediğim MuradMendeşş iyi yazar değildir.Hep büyük sözler, bu kadar küçük hayatlarımız varken üstelik.Neyse oku sen,en azından fotrafını çek.
Ama mesela Vüs'at'çım demiş ki;Beklemedim.Yenilmekten korkmadığımı sandım.Yenildim.
Bu adam kitap yazacağına gelip benim ağzımı burnumu kırsa daha iyi olurdu
ya neyse konumuz bu değil.Konusuz hayat bizimki.
Dolapta üç gündür koca bir şişe tekila duruyor,elimi bile sürmedim inanır mısın? Bi de derler ki Serhat çok içiyor derler.İtler.
Böyle tepeden gel bana, çok romantik fransız filmleri gibi yıldızlı bir gecede bulutların arasından süzülsün kamera,oturduğum binağma.Loş bir ışık,biraz biraz kitap,birkaç paket sigara artık türkçe yazıyoruz bir bardak da koka kola.
7 mayıs,yaş otuz,iş garanti iş/devletin göceği(uğruna gençliği sattık gerçi ama çaktırma). Hıdırellez de geçti. Gülün altına araba çizdi diye araba veren bir tanrı olduğunu düşünsene komik olur gerçi.-Neyse.
Bu yaz Allah bana 20 işgünü tatili nasip ederse,gidip zeytinağaçlarının dibinde mahlep şarabı içicem.Bir de seni görmek isterim.-Kısmet
Kartımı kaybettim ihbarı yapacaktım bak unuttum.Yarına artık.En azından provasını yapalım.
-Buyrun bn Özlemm nası yardımmmcı olabilirim Serhat Bey,
-Telefonun bi ucundan yardım edilmiyor ki Özlem.
-Anlayamadım efendim, tekrar edebilir misiniz?
-Boşver Özlem.Hayat kısa,asab'larım bozuluyor.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP