20140403

          Sigaraya henüz başlamamıştım Kemalettin, radyo ses diye bi kanal vardı eskiden şimdi var mı bilmiyorum. Reklam falan vermezdi.Her gece aynı şarkılar çalardı.İlhan İrem tam 23.55'te.Bezgin.Ben de işte duvara bakardım. Gece dörtlere beşlere kadar, düşünceleri ağrır mı insanın? Benimkiler ağrırdı.
          Şimdi yine duvara bakarken aynı şarkıya denk gelince yazayım dedim.İki paragraf arasında 15 sene falan var bende değişen bişey yok.
          Geçen sabah bi köy minübüsünde hiçbiyere gidiyordum.Sabahın sekizi gibiydi, oyun havası çalıyordu, şoför telefonla konuşurken "tamam suçluyum da bu suçta benim günahım yok abi" dedi.Sanırım benim hayatım da böyle bişey Kemalettin, ya da tam tersi bilmiyorum.Yıllar bilmeleri götürüyor.

3 kişi karşıladı;:

Dışavurum 04 Nisan, 2014 09:04  

Dizüstü edebiyat serisi mi olur, öykü denemeleri yayınlayan bir yayın evi mi olur neresi oluır bilmiyorum ama bir bulsalar seni artık!

Godsyndrome 04 Nisan, 2014 12:34  

:) bulsalar bulduklarına pişman olurlar bence

dersaadet 05 Nisan, 2014 23:05  

Dizüstü iyidir:)

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP