20140303

Blogun mu var sapığın var!

Tam da blogger camiası artık modasını yitirmiş ortalık süt liman olmuştu.Herkesler twitter'a dadanmış "bakın da görün ben ne fırlamayım" temalı 140 karakterli hünerler sergilerken geldi sapığım.Taa ta

İlkbaşta dedi ki ben seni önceleri eski sevgilim sandım.Ne çok benziyordunuz ama yanıldığımı anladım.
Olur olur insanlık hali dedik.Neden?Çünkü tam bir salon adamıyım.Ama sonra sonra Sude'nin beyni, Nihal'i alamayan Beşir'in bronşlarına döndü (ya da hep öyleydi)
Ona göre ben Serhat değildim.Şakir'dim.57 yaşında 2 çocuk babasıydım.Ayrıca Sude'nin de çocukluk aşkıydım.Yıllar sonra karşılaşmıştık ikimiz de evliydik ama olan olmuştu.O namus timsali kadın 35 yıllık evliliğini benim şöför Cemil bakışlarıma meze etmişti.Derhal gereği yapıldı ve musallat olacak biri bulundu.
O da ben oldum abi iyi mi?
Kızım yapma etme dedik,olmaz böyle dedik.Ama yok! Bugün sude oluyor yarın kendine flu hayaller adı veriyor.Ama bedduası değişmiyordu.Kimine duadır,kimine beddua.Kime ne yaşattıysan onu yaşa (msn olsaydı ileti olarak yazar(mıy)dık)Yaşı gereği teyze demeliyim cansuya aman şey Sude'ye.Ben bu blogdan kaç kişiyle buluştum,görüştüm.57 yaşında değilim seni görsem inan ki kafamı diğer tarafa çeviririm vs vs. diye insan gibi söyledim. Ama o bana Şakir dediyse Serhat olma hakkım yoktu.Kafa kırık olduğundan bi ara fake değil de kendi adresinden bile yazdı garibim.Tam acımaya başlıyordum.Sen de şakirlerden olma Serhat diyordum ki yine yazmış duracakmışım ve bakacakmışım beni daha rezil edecekmiş.
E tabi bana da gündoğdu işten gelince akşam uğraşacak bişeyler arıyordum.Nasıl olsa kafagidik olduğu için bu da musallat olmaktan vazgeçmez.E hadi o zaman Sude Teyse kimkimi rezil edecek diyor ve arttırıyorum.

İmza:Godsy Neşesikeder

2 kişi karşıladı;:

PoLLy 04 Mart, 2014 10:04  

aaa benim bloguma da yorum yazardı o.. tabi bana bu tip bişi yapmamıştı ama...
çok enteresan ya...
geçmiş olsun godsy'cim...
rock star arkadaşım :)

glsm 21 Mart, 2014 23:13  

neşesikeder :)
ne güzel bi deyim,huzunlu bi tebessum oluşturuyo bi anda..
yaşarken trajik,anlatırken komik; traji-komik hikayeler gibi..

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP