20131231

2014

Bu blogu hala okuyan kaldı mı,kaldıysa niye hala kaldı bilmesem de yeni yılını kutluyorum.Bu seneye kadar çok öfkeleydim.Hatta hep verdiğim örnekle; cama çarpıp duran, niye dışarı çıkamadığını anlayamayan sinek gibiydim yıllardır.2013 sağolsun: dışarıyla,gökyüzüyle,birileriyle süt mısır yemeyle,iş çıkışı bira içmeyle, yeğenle maça gitmeyle,sevgiliyle kitap aramayla vb şeylerle aramda bir cam olduğunu, ne kadar çarparsam çarpayım dışarının hep dışarıda benimse hep içerde kalacağımı anladım.
Ne dileyebilirim sizin için, hayat zaten bildiğini okuyacak.Ağlamak istediğiniz zaman kuytu bi yer bulabilirsiniz umarım,cebinizde her daim rakı parası kalır inşallah,sevdikleriniz sizden önce ölmez inşallah,bi kahveyi ciğerinize bişeyler batmadan içebileceğiniz zamanlar olsun,hala hoşunuza gidebilecek bi şiire denk gelin, iki kere okumaya değecek bi kitaba rastgelirsiniz umarım.Derdini veren allah dermanını vermez de en azından derdinize yanacak zamanı size nasip etsin.
Nice yıllara!

5 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 01 Ocak, 2014 18:46  

Okumazsak bu güzel dileklere nasıl mazhar olaceğiz? Bilmukabele mirim.
( bu, hem şoruya ne olur ne olmaz vereceğiniz cevap için, hemi de dileklerinizin size de geri dönmesi için)bi de sebepsiz sevmelerdeyiz sizi bittabi, okumalarımız bundan.. IYİ YILLAR GODSY:))

imroz 02 Ocak, 2014 16:14  

Okuyoru(m)işte."hala hoşunuza gidebilecek bi şiire denk gelin, iki kere okumaya değecek bi kitaba rastgelirsiniz umarım." böyle güzel cümleler kurduğun için

PoLLy 02 Ocak, 2014 23:12  

Pek ala temenniler müdür...
İçinden geçen, başından geçsin; benim de dileğim budur :)

Âheste 04 Ocak, 2014 11:45  

iyi yıllar genç.

sen de ağız tadıyla dibine kadar mutlu ol inşallah.

Cavill 08 Ocak, 2014 19:57  

seni seviyorum godsy, her daim peşindeyim

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP