20131006


Bir dert nasıl anlatılır? Anlatılan dert ne kadar anlaşılır? Çirkin bir kadın yüzü gibi hayatım, makyaj malzemesine neden para harcamadığımı anlatmayı hiç başaramadım. Herkesten gittim. En yakınlarım kaldı 'birtek', hala onlardan gitmediğimi sanarak, kaldıklarını sanarak... 
Sen bizi hiç özlemiyor musun sitemleriyse aile albümünün son sayfası olur ancak.Özleyemiyorum evet. Yakınınızdayken o kadar özlettiniz ki kendinizi,şimdi uzağınızda istesem de özleyemiyorum.
Ütüsüz gömleklere aldırmıyorum artık, sol favorim sağdakinden uzun, dağınıklığın düzeni işliyor evde; herşey son kullanıldığı yerde duruyor.Elimden kayıp giden para cezalı, üç aydır kapının eşiğinde duruyor."Being There" afişimi banyoya paspas yaptım.Eşyaların evi düzeltmeye yaramadığını öğrenmeden evvel çok şey almışlığım var.Alınganlıklarımı yaşlandırmaya fırsat bulamadan,yaşlıların alınganlıklarını çalar oldum.Rakının çabuk bitmesine kızmayıp, napıcaktım?
Bu kadar mutsuzsan diyorlar... Daha ne kadar mutsuz olabileceğimi göremeden,dibi olsa amenna.Otuz yıldır iniyorum işte, mutsuzluğun sonunu bulamadım. Diyeceklerin var,söyleyemiyorsun. Ciğerlerin var,nefes almak yok.İki ayak sahibisin,bıraksan dururlar.Gitmeyi unutmuşlar.Sorsalar, yaşıyor derler.
Ben de imrenmiyor değilim bazen.Çocuk yapıp,uykusuz geceleri size bırakmak istiyor canım.Araba taksidi ödersin ne var diyorum,Allah kerim dersin.Düşününce güzel geliyor.Gece onbire kadar zor taşıyorum iyiniyetleri. Sonrası yine ciğerin akına/karasına düşman geçiyor.Bir insan kendi ölüsünün yasını kaç yıl tutar?  Bilmiyorum.Eskiden ne çokşey bilirdim ben.En çok da bilmeyi özledim.Bildiklerim de var elbet,çok iyi bildiklerim.Söylemeye korkuyorum.

2 kişi karşıladı;:

wildceno 08 Ekim, 2013 22:12  

dertanlatılacak şey değil be ancak yaşanıyor. birde bir gün seninle içmek isterim yaşanacak dertlere, akh dertleşerek, kah anasonu sigara dumanında harmanlayarak

Mia Wallace 06 Kasım, 2013 05:06  

ne güzel yazmışsın. sitemlerin en güzeli

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP