20130930

Sadaka sevaptır Kemalettin.Herkese sadakasını ver.Kimine selam gönder,soğuk espriye gül,çirkin çocuğun yanağından makas al,işleri yüklen,sen git de!sen git ben hallederim.Herşeyi hallet.Gündüz dağıttığın sadakaların sevabını, akşam kafanı dinleyerek al.Kafan güzel şeyler söylemeyi beceremiyorsa güzelleştir kafanı.Günler geçsin.Buzdolabında unutulmuş dondurma gibi,bozul bazen ve sadece kendin zehirlen.
Kibir günahtır Kemalettin,insanları bu kadar yerme.Yere yere düşmedin mi yerlere.Güzel günlerimiz de oldu hiç de az sayılmazdı üstelik.Bi keresinde hatırlar mısın?Olmuştur işte bikeresinde bişey bizim de kalbimiz insan gibi atmıştır,nefes değil hayat çekmişizdir ciğerlere.
Bu akşam otur Kemalettin,kıyamadığın herşeyden özür dile.Olmuştur kullanmaya kıyamadığın bi kalem ya da cüzdan ya da bi ses.Olması gerekeni oldurmadığın herşeyden özür dile.
Ben buraları hep dışladım Kemalettin,ışığı yanan evleri hor gördüm.Şimdi imreniyorum, benim evimin de ışığı yansaydı mesela, dizi izleseydik,fırına patates sürseydik ya da ne biliyim öyle şeyler.
Yarın yine bunlara can sıkacağımı biliyorum.Şimdi sarhoşum ondan bu uysallığım.Neysen o'sun kemalettin. Yaz bi yere otuz sene daha yaşarım.Ölürken de böyle inat,ölürken de böyle sarhoş,ölürken de böyle yalnız olacak adamım.Napalım.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP