20130925

az

Ben seni çok seviyorum.Çok seviyorum da ipin ucu puştun elinde.10 yıl önce rakı ne felaket kokuyordu. Ben sarhoş sayılmazdım belki, zaman tüm kokuları alıp götürmeseydi.Ben sana on numara adam olacam da hep söylüyorum takometrem bozuk, yenemedim mesafeleri.Biliyorsun,biliyorum insanın yüzseksenüçbin halini. Dünyaya küsemiyorum.Ah bi küssem ne güzel yaşanıcak.İçe içe,ağlaya ağlaya,ana avrat düz giderek, küsemiyorum dünyaya işin ucunda sen varsın.
Geçen işe başvuruyodum,ingilizcen var mı dediler.Ben dedim ki Türkçem bile yok,30yıldır konuşuyorum. Otuz yıldır okuyorum ama ben derdimi anlatamıyorum.Türkçe yok bende ne ingilizcesi.Bi siktirgit dedi onlar da.Diyeceğim o ki ben kenara çekildikçe üstüme üstüme geliyor dünya.
Biliyor musun çok az kaldı.Hiç gelmez,gelemez sanıyordum da geldi çattı.Ellerim titriyor,yakında kopacak kollarım.Trajedi de burda başlıyor.Gün gelecek,ben artık aşık olduğun adam olmayacağım.
Çok zorladım kendimi sigaraya başlamak için,şimdi iki paket kaymak gibi gidiyor.Kirişlere sarılcam utanmasam yalnızlıktan.Çok korkuyorum,bana sen bişey yapar mısın?Ne yapıldıysa bana; hep en sevdiklerim tarafından... Beni ne güzel öldürdüler,sen de tuttun bi cesede aşık oldun.
Kusura bakma ne olmadıysa hep benim suçum?Bana dediler ki (kalu beladan) ne olmadıysa senin suçun. Günahlarımı güneşte kurutamıyorum.Rakı parasını denkleştirecek kadar maaş istedim,biraz zekimüren,biraz peynir,bir de hayatımda sen ol istedim.İşte hepsi bu.Çok geldi dünyaya.Belki gerçekten çoktu bilemiyorum. Bana bunu yaptılar işte.Ben artık hiçbirşey bilemiyorum.Çok yoruldum ve inan çok yoruldum dediğinde yorulmaz insan.Çok yoruldum der cevap olarak susulur,zaman geçer çok yoruldum der ve cevap olarak susulur,zaman geçer çok yoruldum der ve cevap olarak çok yoruldun der duvarlar işte o zaman gerçekten yorulmuş olunur.Az kaldı,ben yenileceğim.Ben yenildiğim için yenilmiş sayılacak tüm insanoğlu.Biliyor musun ben çok üzgünüm,insanın hayattaki en yakını ölmüş bir şair olmamalıydı.İşte hepsi bu!

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP