20130618

Haklıyken haksız duruma düşmeyelim!
Haklılığından utanan insangillerdeniz Kemalettinim!
Ah şu aralar gözüm görebilseydi de herhangi bir şeyi; vatan millet adına doğru tespitlerde bulunabilseydim.Bilirsin aptallıktan olsa da belki*m çoğu zaman gözümkaradır benim. Daha kendimi anlamamışken kafamın içine dünyaları sokmaya çalışmam bu yüzden belki*m.
Haklıyken susuyorum Kemalettinim.Derimi yüzdüler,olsun yüzsünler; öyle bir vazgeçtim ki artık yüzümü göremezler.Öyle çok şey,öyle birdenbire ve hiçbişey olmamış gibi değişti ki.Artık ben herkese hiçkimse oldum.Ali'nin kuyusuymuşum,bi sır fısıldandı ne olduğumu buldum.Kuyuydum,sel oldum,seldim saz oldum,sazdım nağme oldum.Beni işiticek bi kulak buldum.Kalan herkese lal oldum.
Ah yine kafamız güzel,bir uçurum mu bulduk acaba? Uçurumlara dayanamam ki ben kırılsın kolum kanadım.Hanımninemin yaptığı yumurtaaklı tülbentlere sararım,uçtuğum yanıma kar.
Ah güzel efendim dünyada saltanat 52.5 lira.Babam var mı benim diyorsun mesela.Ak saçlı bir ihtiyar kuruluyor sofrana ne desen gülümsüyor.Dünyada daha iyi bir baba olur mu acaba?
Ah Kemalettinim gölgesinde babilin asmalarını yetiştireceğim bir kadın arıyorum ne dersin?Bana dünyaları unutturmasın dünya dediğin zaten benim desin.Kusura bakmasın zül celali vel ikram; kabeyi bir çift gözde bulmuş tavaf etmeye kalkmışsak.Yakıttan tasarruf etmiş kulum desin.Ah bi duble rakı da bizden göğün yedi kat üstüne ısmar edilsin.
Ah Kemalettinim, bu gece ilk olsun Allah bile beni sevsin!
Ki ben seve seve bir hal oldum.Ölüyoruz ya Kemalettinim açık,net.Oksijenle temas eden ne yaşamış ki ciğerlerimiz ne dayansın.Şurda kaç sene kalmış lan bırak cehennem adımlarımızı saysın.Kapıldım gidiyorum.Derimi yüzeni de seviyorum,imam mırıldanmadı diye sevişmelerimi günah sayanı da,uçurumları da seviyorum,uçamamaktan kırık kolları da,en çok birini seviyorum Kemalettin.
 Ben sevmeden edemiyorum.
Ama hiç de böyle bıçak gibi olmamıştım.Çok efendi bir silah aslında bıçak.Acemi olma yeter,dalma yeter, bıçak seni kesmez sen kendini kesersin.Bil yeter.Bilenlere selam olsun!

0 kişi karşıladı;:

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP