20130331

Tanrı algoritması diye bişey var hafız.Özetlemek gerekirse herhangi bir problemi çözülebilecek en kısa yoldan çözecek algoritma ile alakalı.Bu nasıl özet dersen git etraflıca araştır bir zahmet.Zamanında bişekil kafa patlatmıştım bu olaya.Lakin acaba herhangi bir sorunu çözmek; geçtim en kısa çözümü uzun,geniş vb. herhangi bir yol bulamamanın terimsel bir adı var mı acaba zira benim sorun olarak kafamın üstüne düşen şey her ne olursa olsun bir anda gordion düğümü haline geliyor.Çelikten yapmışlar kılıç geçmiyor. Haliyle kendimi kılıçlayasım geliyor.Beynimde 39 tilki kılıç kalkan oynuyor.Sonra duvara dönüyorum ben de hem fiilen hem ruhen.Duvar olunca bakıyorum herşey küf haline gelmiş.Böyle olmaz diyorum tank olayım hepsini yok edeyim.Birden her şey pas olmuş.Paslandıkça bişey olamaz olmaya başlıyorum.Ne olursam olayım olmuyor.70'lik rakı şişesinin üstündeki yansımamla gözgöze geliyorum sonra.
Ben istiyorum ki vazgeçeyim,ama vazgeçemeyecek kadar kaçınız umutsuz oldunuz ki bilemiyorum. Umutsuzluğun dibi prangalı bir çabadır çünkü.Sisifos'un gelmişine rahmet okutayım.Vazgeçemediğim için de diyorum ki çok düşüneyim de kafam patlasın. Ama naparsan yap patlamıyor o kafa.Beynimin ana arterleri hep patika,hep sapa.Bir yol bulamıyorsak bir yol açalım.Âlâ.
Çok da güzel açıyorum.Lakin daha açılışı yapamadan kapanıyor yollar.Pencerenin kenarında bir sigara yakıyorum. Yanıyorum vefakat yapacak birşey yok. Kendi kendime sayıklıyorum. Yapacak bişey yok.Yapacak bişey yok. Kafan da patlamıyor zaten.Yanıyorsun kül olmak ne mümkün.Bekle.Her gün yapacak bir şeyin olmadığını görerek bekle.Ah kaç sene geçti.Bu kadar da beklenmez ki! Ama işte yapacak bişey yok.

2 kişi karşıladı;:

murdum-erigi 01 Nisan, 2013 00:55  

Ben gidip bir araştırayım madem hafız...

Bekleme konusunda yazıp yazıp silerken, yine beklenmedik bir olay olmadı ve devrelerim yandı, gözümün önünden fareler geçti, buzdolabının içinde fare aradım. En azından halüsinasyonlarımız var beklerken görecek :/




UYKUSUZ// UYURGEZER 01 Nisan, 2013 22:10  

tilkinin biri kürkçü dükkanından hiç çıkmamış ha..
U(YKSZ)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP