20090705

Mim Sezonu Açıldı /unutulmazlar

Mütevelliheyeti tarafından mimlenmişim."unutulmaz"larımı yazmam istemiş.Bu kafayla ne kadar yazabilirim onu da bilmiyorum ama,artık olduğu kadar...

*Yalnız bir çocukluk geçirdim.Tek dostum bahçedeki kayısı ağacıydı.Onunla konuşurdum ben, şizofrenik deneyimlerim küçük yaşlara uzanır yani.O ağacın kesildiği anı unutamam.(uçurtmayı vurmasınlar baba-vururlar yavrum vururlar)

*55 üzerinden 54 le takdir alıp eve geldiğimde annemin yüzünü de unutamam mesela,bu notlarla size takdir mi veriyorlar demişti.Aynı günün akşamı peder beni pideciye çırak vermeye kalkmıştı.Niye pideci diye merak etmişimdir hep.Keşke yapsaymış.

*Karakola düştüğüm anı da unutamam mesela ifade verdiğim esnada,çocuğu kaybolan biri bana "allah kurtarsın" demişti.İlk o zaman farketmiştim büyüdüğümü.Meraklılar için söyleyeyim. "Allah kurtarmadı"

*Üniversitedeki ilk haftasonunda anacaddede geçen arabalara bakıyor,06 plaka gördükçe mutlu oluyordum.Gerzekliğe bak,niye mutlu oluyorsam.

*Yarın da unutulmaz olucak,yaşamadan da bunu biliyorum.


An'lar çok da, alt alta dizince keyifli değil pek.Hafızam iyi günleri saklama adına başarılı değil. Bende bu mimi cesetizlerine,sersang'a,nina noctis'e paslıyorum.Yazmak isterlerse eğer...

8 kişi karşıladı;:

bi dost 05 Temmuz, 2009 22:39  

bizim sınıftaki hilal de bi yazılıdan 90+ bi not almıştı. o gün annesi okula gelmişti. biz ona, "teyze yaa hilal 90+ aldı ama üzülüyo!" demiştik. annesi de, "neden 100 almadın hilal" demişti. benim babam da düşük nota tahammül edemezdi, ama bu kadar değil. takdirden şaşmadık tabi ama, 4'e de kızılmadı..

plaka manyaklığı bende (hatta sülalecek bizde, ya da memleketçek bizde) hala var. garip bişey bi açıklaması yok.

ne uzun bi yorum oldu, kusura bakma.

Adsız 06 Temmuz, 2009 00:17  

allah kurtarmadı :D... uheuhe... bu arada temanı sevdim çok delikanlı olmuş... :=)

Arka Sıra HANEDANI 06 Temmuz, 2009 04:10  

abi memleket muhabbeti normaldir çoğu kişide vardı o plaka takıntısı...ben arabanın önüne zıplayan adamlar gördüm ya:)))

brk

PoLLy 06 Temmuz, 2009 09:03  

keşke bu mimi, yarın (yani artık bugün) gönderseymişim o zaman.. pek merak ettim bak şimdi..

DORİS 06 Temmuz, 2009 10:34  

ben de üniversitedeyken antalya plakalı arabalara bakıp bakıp iç geçirirdim. hatta benimki daha da ilerledi de antalyaya komşu illere bile tav oluyordum:)))

_zAhİr_ 06 Temmuz, 2009 20:05  

"Allah kurtarmadı" hiç şaşırmadım müdür :D

Godsyndrome 06 Temmuz, 2009 21:53  

bi dost:gayet güzel bir yorum olmuş bence :)

yejades:gerçekler komik oluyor bazen :D

Brk:İnsan sonradan farkediyo hatasını da ben zıplama boyutuna gelmemiştim:)

Polly:şişşş söylenmez sır :D

doris:ben zaten ankaraya komşu ildeydim,o yüzden çare olmuyordu:)

zahir:Ben de müdür ben de :D

Adsız 07 Temmuz, 2009 01:59  

Mim'i aldım, memnuniyetle yazarım godsy :) teşekkür ederim ayrıca!

bu arada plaka olayı galiba herkeste var :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP